Kaufland România | K-Scan

Postat la 14 ianuarie 2023 360 afişări

Kaufland România a introdus în magazine tehnologia K-Scan, care oferă clienţilor o modalitate rapidă de a face plata cumpărăturilor într-un magazin fizic.

Descrierea inovaţiei:

În 2021, Kaufland România a introdus în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă clienţilor posibilitatea să se bucure de cumpărături mai sigure şi mai rapide, evitând aglomeraţia de la casele de marcat. Cu ajutorul acestei inovaţii, clienţii pot astfel să îşi scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat self-service doar să finalizeze plata cumpărăturilor. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicaţia Kaufland Card, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine. Clientul are posibilitatea să vizualizeze în orice moment atât produsele scanate, preţul acestora, cât şi suma de plată, care se poate achita apoi direct la casele self-service. În acest mod, experienţa la cumpărături a devenit mult mai rapidă şi mai sigură, fiind evitate aglomeraţia şi aşteptarea la casă. În plus, este evitată şi aşezarea cumpărăturilor pe bandă şi înapoi în coş, întrucât după scanarea unui produs cu K-Scan, acesta poate fi pus direct în sacoşa de cumpărături. Noul sistem este implementat momentan în nouă magazine din Bucureşti, urmând ca, în perioada următoare, proiectul să se extindă în alte locaţii din întreaga ţară. Coordonatorul proiectului a fost Alina Diaconescu, VT Orga – Procese Case de marcat. Ea s-a alăturat companiei în 2019, având anterior o experienţă profesională de 13 ani în retail.

Elementul de noutate:

K-Scan este răspunsul Kaufland la nevoia de autonomie a cumpărătorilor. Noua funcţionalitate nu vine cu o aplicaţie separată, ci ca o funcţie disponibilă în Kaufland Card. Clientul nu are nevoie să instaleze nimic nou, totul se desfăşoară deja în aplicaţia cu care este obişnuit sau folosind dispozitivul din magazin.

Efectele inovaţiei:

În ceea ce priveşte eficienţa serviciului, timpul petrecut pentru încasarea produselor prin utilizarea K-Scan se reduce cu 80%. În anul 2021, K-Scan a avut mai bine de 120.000 de utilizatori, iar numărul lor a  crescut constant, ajungând la peste 397.000 utilizatori în anul 2022. La nivel intern, K-Scan este utilizat de către 89% dintre angajaţii Kaufland din magazinele unde acesta este disponibil. Mai mult, 91% dintre aceştia se declară mulţumiţi sau foarte mulţumiţi de funcţionalitate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.