Vanzarile de Gerovital sustin cresterea afacerilor Farmec
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, mentinand ritmul de crestere stabilit la finele primului trimestru. Astfel, vanzarile companiei la sase luni au ajuns la 46,7 milioane lei.
Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa a companiei in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3%, fata de 23% la inceputul anului. Cresterea a fost sustinuta de lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, si de vanzarile produselor AslaVital.
"Am inceput anul cu numeroase noutati, dar si cu misiunea de a ne mentine pozitia pe piata, intr-un context economic tot mai imprevizibil", declara Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.
"Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi. In 2009, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 86,8 milioane lei. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro