Trenkwalder: "Companiile reincep sa investeasca in dezvoltarea angajatilor"

Autor: Ana Raduta Postat la 14 iunie 2011 46 afişări

Dupa doi ani in care cererile pentru ore de training au scazut drastic, companiile de profil incep sa vada primele semne de crestere.

"De la inceputul anului am inregistrat o crestere de 12% a cererilor pe segmentul de training de personal, semn că partenerii nostri reincep să investeasca in pregatirea si fidelizarea angajaţilor lor", spune Bogdan Florea, directorul general al Trenkwalder, a treia cea mai mare companie de recrutare din România, dupa cifra de afaceri din 2010.

Cele mai solicitate programe de training sunt cele pe management, leadership, comunicare, motivarea angajaţilor si teambuilding, cu obiectivele foarte clare de formare a unor echipe de lucru eficiente prin intermediul acestor sesiuni.

"Avem deja 30 de clienţi noi in acest an pe segmentul de business de training si daca lucrurile merg in acelasi ritm, probabil ca vom incheia anul cu de doua ori mai mulţi. Pe masura ce afacerile incep sa isi revina, angajatorii realizeaza ca angajaţii valorosi ce nu sunt fidelizaţi pot ajunge sa se considere mai apreciaţi de care concurenţa", a explicat Bogdan Florea.

Compania, cu sediul central in Sibiu, a incheiat trimestrul I cu venituri de 5,92 milioane euro, faţa de 3,81 milioane in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul revenirii cererii de servicii HR pe toate segmentele.

Urmărește Business Magazin

/analize/resurse-umane/trenkwalder-companiile-reincep-sa-investeasca-in-dezvoltarea-angajatilor-8340894
8340894
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.