Trenkwalder: "Companiile reincep sa investeasca in dezvoltarea angajatilor"
Dupa doi ani in care cererile pentru ore de training au scazut drastic, companiile de profil incep sa vada primele semne de crestere.
"De la inceputul anului am inregistrat o crestere de 12% a cererilor pe segmentul de training de personal, semn că partenerii nostri reincep să investeasca in pregatirea si fidelizarea angajaţilor lor", spune Bogdan Florea, directorul general al Trenkwalder, a treia cea mai mare companie de recrutare din România, dupa cifra de afaceri din 2010.
Cele mai solicitate programe de training sunt cele pe management, leadership, comunicare, motivarea angajaţilor si teambuilding, cu obiectivele foarte clare de formare a unor echipe de lucru eficiente prin intermediul acestor sesiuni.
"Avem deja 30 de clienţi noi in acest an pe segmentul de business de training si daca lucrurile merg in acelasi ritm, probabil ca vom incheia anul cu de doua ori mai mulţi. Pe masura ce afacerile incep sa isi revina, angajatorii realizeaza ca angajaţii valorosi ce nu sunt fidelizaţi pot ajunge sa se considere mai apreciaţi de care concurenţa", a explicat Bogdan Florea.
Compania, cu sediul central in Sibiu, a incheiat trimestrul I cu venituri de 5,92 milioane euro, faţa de 3,81 milioane in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul revenirii cererii de servicii HR pe toate segmentele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro