Tsvetanka Gueorguieva Mintcheva: În afaceri, pentru a obţine cele mai bune rezultate, trebuie să reproducem diversitatea din societate, să ne cunoaştem calităţile ca echipă şi să folosim calitaţile noastre complementare
Prim-Vicepreşedinte Executiv • UniCredit Bank
Valoare active nete (2020): N/A • Profit consolidat (2020): 94 mil. euro • Număr de angajaţi: 3.397
Cea mai importantă lecţie învăţatăîn pandemie:
Impresionanta putere de adaptare a oamenilor şi organizaţiilor, care au trecut aproape «peste noapte» la un mod de lucru la distanţă, şi felul în care ne-a ajutat tehnologia. De asemenea, faptul că în orice comunicare, faţă în faţă sau digitală, abordarea umană rămâne esenţială.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Decizia de a lucra pentru UniCredit în România, ieşind din zona de confort, s-a suprapus cu debutul pandemiei. Este însă o o experienţă foarte bună de învăţare şi creştere!
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în această perioadă:
Încerc mereu să rămân apropiată de echipa mea şi să înţeleg ce trăim, cu toţii. Nu îmi este teamă să îmi arăt punctele slabe şi totodată îi impulsionez să fie creativi şi să urmărească excelenţa.
Work from home sau de la birou?
Mixul potrivit. Conceptul de «muncă de oriunde» are avantaje clare, dar oamenii sunt fiinţe sociale şi au nevoie să interacţioneze. Acelaşi lucru este valabil şi în privinţa experienţei clienţilor: dacă un lucru poate fi oferit eficient la distanţă, foarte bine; când, însă, e nevoie de un nivel mai ridicat de implicare, atunci trebuie să existe şi varianta de interacţiune fizică.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Sunt, de felul meu, o persoană plină de energie. Îmi place să văd lucrurile făcute bine şi clienţii mulţumiţi, dar, mai mult decât orice, îmi place să văd rezultatele muncii unor echipe pasionate. În aceste experienţe îmi găsesc inspiraţia.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
Mă inspiră eforturile colegilor de a fi aproape de clienţi, de a se adapta, de a se proteja pe ei şi pe familiile lor, dar şi de a-şi continua activitatea în acelaşi mod, impecabil. Le transmit admiraţia mea pentru tot ce au realizat!
Putere vs. feminitate:
Există forme diferite de putere, iar o persoană poate fi puternică fără să apeleze la calităţile considerate «standard» în acest sens. O abordare care include calităţi feminine poate aduce succes unei afaceri şi de aceea companiile din întreaga lume sunt atât de atente la diversitate, chiar dincolo de cea de tipul masculin/feminin. În afaceri, pentru a obţine cele mai bune rezultate, trebuie să reproducem diversitatea din societate, să ne cunoaştem calităţile ca echipă şi să folosim calitaţile noastre complementare. Din această complementaritate se naşte rezistenţa unei echipe şi capacitatea ei de a înfrunta orice incertitudine sau provocare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro