Duster, povestea marocana – test drive si GALERIE FOTO
Maroc este cea de-a doua tara a Dacia. Ca si in Romania, aici Dacia este numarul 1: detine o uzina si este aproape omniprezenta pe sosele. Iar Duster a creat o isterie si aici.
Segmentul SUV - urilor detine acum 8% din vanzarile de masini din piata locala, dar acest lucru se va modifica odata ce va fi lansat Duster, acesta va creste in continuare, spunea aseara Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia, fericit ca in mai putin de zece ore, numarul de comenzi pentru Duster crescuse de la 600 la peste 800, in prima zi a campaniei pentru off-roaderul Dacia. Jacques Chauvet, presedintele Automobile Dacia se asteapta la cel putin 1.000 de noi comenzi in acest weekend, pe masura ce potentialii clienti vor lua contact cu masina.
In Franta, in primul weekend de "porti deschise" s-au incasat 4.000 de comenzi, iar ceva asemanator se asteapta din partea Germaniei. La fel ca si Sandero, Duster a dus la un nou boom al productiei de la Mioveni, cadenta crescand la 1.366 de masini pe zi, la un nou maxim istoric in conditiile in care piata europeana este afectata acum de lipsa unui program de casare.
Conceptul adoptat de Dacia s-a modificat in cazul lui Duster. Desi principiile de baza invocate de management au ramas aceleasi, legate de pret, spatiu si de cat este dispus clientul sa plateasca, conceptul Duster s-a schimbat. Oricat insistau oficialii Renault sa explice ca sisteme precum ESP - programul de control al stabilitatii, devenit standard pentru aproape toate masinile vandute in Vest - nu sunt atat de cerute de publicul tinta, acum Duster nu vine doar cu ESP, ci si cu alte sisteme de siguranta activa. Iar argumentul legat de pret este tot mai mult inlocuit acum de "raportul pret-spatiu". De aceea, si cifrele spun alta poveste - din cei 800 de clienti care si-au comandat un Duster, 90% au optat pentru versiunea de top, cu aer conditionat, 60% pentru diesel, 40% pentru ESP si pachetul optic si mai mult de 60% pentru versiunea cu tractiune integrala.
La sfarsitul prezentarii, unul dintre invitati intreba daca este totusi posibil ca Dacia sa scoata intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat un model premium, moment in care aproape toata lumea aproape a inceput sa rada. A urmat o explicatie politicoasa din partea celor de la Renault ca acest lucru nu este posibil. Pe de alta parte, 20% dintre clienti au optat pentru tapiteria din piele. Asadar, clientul de SUV Dacia, are aspiratii ceva mai inalte decat s-ar parea la prima vedere.
Maroc este ce-a de-a doua tara a Dacia. Ca si in Romania, aici Dacia este numarul 1: detine o uzina si este aproape omniprezenta pe sosele. Chiar si asa, mai exista o asemanare. Miercuri seara, atunci cand testam SUV-ul in Bucuresti, aproape toate masinile opreau langa Duster pentru a-l admira sau studia, indiferent daca era un Mercedes, BMW, sau un Logan. In Maroc, acelasi lucru aproape, numai ca aici interesul venea din partea conducatorilor de scutere sau mopede. In Maroc nu exista o criza a drumurilor sau a locurilor de parcare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro