Daniela Shah: După ce a fost declarată pandemia, a trebuit să schimbăm strategia de produs şi ne-am adaptart la condiţiile noului normal

Autor: Ioana Matei Postat la 16 mai 2021 198 afişări

Daniela Shah: După ce a fost declarată pandemia, a trebuit să schimbăm strategia de produs şi ne-am adaptart la condiţiile noului normal

Coproprietar Eturia


Cifră de afaceri (2020): 5 mil. euro Profit: 150.000 de euro Număr de angajaţi: 45


—   Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:

Am învăţat că prin puterea minţii putem controla fricile primare, nu numai ale noastre, dar şi ale celor apropiaţi şi că percepţia noastră asupra lumii este indisolubil legată de gradul de inteligenţă emoţională al fiecăruia dintre noi.

—   Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:

Cred că cea mai importantă decizie pe care am luat-o după ce a fost declarată pandemia a fost adoptarea unei strategii de flexibilitate şi adaptabilitate, care ne-a ajutat să facem faţă cu brio incertitudinilor care guvernează această perioadă. Am menţinut echipa motivată si activă, am fost în permanentă legătura cu clienţii şi împreună cu ei am păstrat vie pasiunea călătoriilor, am schimbat strategia de produs, asumându-ne riscuri uriaşe prin operarea de chartere către destinaţii exotice, într-un cuvânt, ne-am adaptat la condiţiile noului normal.

—   Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an?

În 2020 am decis să continuăm investiţiile în site şi în implementarea unui soft, începute în urmă cu 2 ani, din dorinţa de a ne eficientiza activitatea, iar implicarea în aceste proiecte a menţinut tonusul si coeziunea echipei. În plus, am avut întâlniri săptămânale la nivel de companie, pentru update-uri referitor la evoluţia pandemiei şi a situaţiei businessului în contextul global, pentru a crea diverse strategii pentru când se vor deschide destinaţiile şi a modului în care vom călători. Iar în unele zile de weekend ne întâlneam online pentru a găti împreună, sau a desfăşura diverse activităţi, de la exerciţii de yoga cu o specialistă din India, până la lecţii de samba cu colega noastră cubaneză.

—   Work from home sau de la birou?

Dacă eşti nevoit să lucrezi de acasă şi mai ai şi copii mai mari sau mai mici care fac şcoală online, cu siguranţă ai în faţă o provocare maximă din orice unghi ai privi, iar mulţi părinţi au făcut această echilibristică pe tot parcursul anului 2020 şi vor continua probabil mare parte din 2021. Lucrând la birou te poţi focusa mai bine, intri imediat în atmosfera de lucru. În plus, te întâlneşti cu colegii, socializezi, se creează spiritul de echipă. Eu am lucrat foarte bine şi acasă în perioadele de carantină generală, dar şi la birou de câte ori a fost posibil, iar colegii mei au şi acum posibilitatea de a lucra de acasă câteva zile în fiecare lună.

—   Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:

Locul acela se numeşte acasă, dar nu mă refer neapărat la cei patru pereţi ai casei, ci la familia mea, soţul si fetiţa de 7 ani.

—   Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:

Eu nu sunt neapărat o persoană religioasă – desigur am viziunea proprie despre cum se desfăşoară comuniunea cu divinitatea – dar am descoperit în această pandemie pe Sadhguru, un înţelept hindus pe care l-am ascultat cu plăcere, pentru că am rezonat cu învăţăturile sale pline de înţelesuri profunde, dar şi cu pildele sale amuzante, din care am extras o filozofie interesantă asupra vieţii şi anume că fericirea este o alegere, a fiecăruia dintre noi.

—   Putere vs. feminitate:

Depinde cum le defineşti pe amândouă. Pentru mine atât feminitatea cât şi puterea sunt mai degrabă însuşiri intelectuale decât fizice şi tocmai de aceea ele nu se exclud. În acest secol al modernităţii nu le mai putem pune pe cele două în balanţă ca şi cum puterea ar fi un «muşchi», un atribut exclusiv al masculinităţii, ci dimpotrivă, eu cred că puterea poate însemna empatie, intuiţie, persuasiune, graţie, tandreţe, devotament, capacitatea de a iubi necondiţionat, adică acele calităţi care definesc feminitatea.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.