Finala Europa League - Agenţiile de turism: Fără o campanie de promovare, şansele de a genera rezultate concrete sunt nule
“Strategiile de promovare trebuie gândite din timp şi puse la punct cu mult înainte de derularea evenimentelor respective, întrucât necesită multă expertiză de marketing şi comunicare, dar şi alocarea de fonduri pentru susţinerea acestor demersuri”, declară Adriana Caranfil, directorul de maketing al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.
Directorul ANAT ar fi apreciat o campanie de promovare a obiectivelor turistice din Bucureşti sau organizarea de tururi tematice - culturale, de patrimoniu, ecleziastice - pentru ca turiştii să fi avut ocazia să viziteze câteva obiective importante din Bucureşti şi să cumpere suveniruri din fiecare loc vizitat.
Mirela Tudorache-Secan, director de marketing al Blue Air, spune că timpul nu e pierdut, dat fiind că promovarea la acest eveniment nu se face numai înainte, ci şi după terminarea meciului: "Ar fi extrem de important ca România să continue să aibă o vizibilitate pe pieţele europene, promovare care nu poate fi făcută numai la nivel micro de către companiile private", spune Secan. Efortul de a promova valorile şi tradiţiile româneşti trebuie să fie, după cum afirmă oficialul Blue Air, cumulat şi concentrat.
"În contextul dimensiunii şi importanţei evenimentului, MDRT a intenţionat realizarea unor acţiuni de promovare a României ca destinaţie turistică. Reprezentanţii MDRT au avut mai multe întâlniri cu organizatorii finalei de la Bucureşti în vederea organizării unor acţiuni de promovare a brandului turistic naţional, în timpul, precum şi la evenimentele conexe finalei. Însă, din cauza specificităţilor de organizare şi a regulilor impuse de UEFA (imposibilitatea utilizării spaţiilor oficiale de reclamă), acestea nu pot fi puse în practică", se arată în răspunsul transmis de oficialii ministerului turismului.
Finala Europa League, dintre echipele spaniole Atletico Madrid şi Athletic Bilbao, are loc pe 9 mai pe stadionul National Arena din Bucureşti, la eveniment participând circa 40.000 de turişti străini, potrivit estimărilor agenţiilor de turism.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro