Îmbrăcăminte cu abonament
Cândva etalonul suprem al bogăţiei unei femei era faptul că nu trebuia să poarte de două ori aceeaşi rochie. Astăzi însă, o nouă generaţie de potenţiali clienţi ai magazinelor de modă de lux este de părere că nu are rost să cumperi haine pe care să le ţii degeaba.
Pentru ei, generaţia celor cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, a apărut soluţia închirierii de articole vestimentare, pe care unii dintre retailerii britanici se gândesc să o ofere pentru a-i atrage în magazinele lor, scrie The Independent. Clienţii ar putea astfel să plătească un abonament lunar care să le permită să poarte ce articole vestimentare doresc din colecţia retailerului.
Modelul este parţial inspirat de cel implementat de unele hoteluri din Europa şi SUA, care le permit oaspeţilor să închirieze îmbrăcăminte şi accesorii pe durata şederii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro