Memento mori in varianta haute couture
A fi sau a nu fi in trend, asta-i intrebarea pe care si-o pun victimele modei, tinand in mana un craniu... imprimat pe o esarfa semnata Alexander McQueen. Moda are demonii ei si se pare ca ii afiseaza fara superstitii sau scrupule pe tricouri, esarfe, jeansi sau chiar haine pentru copii, pana la bijuterii cu diamante de zeci de mii de euro.
Insa nu trebuie sa fi punker sau rocker pentru a purta insemnele morbide, pentru ca acum se regasesc in variante mai "soft" pe esarfe de matase cum este cea a casei de moda Thomas Wylde (ce apartine ex-manechinului britanic Paula Thomas) sau creatia inepuizabilului McQueen, model care din 2003 (cand a fost lansat) a generat vanzari record si mai poate fi gasit doar pe eBay, pentru aproape 1.200 de euro. Actrita britanica Sienna Miller si-a accesorizat esarfa "mortuara" cu rochii fine sau jeansi, iar starul american Lindsay Lohan detine modelul lui McQueen in trei variante de culori. Esarfa cu cranii semnata Alexander McQueen a capatat, de altfel, un statut de fashion icon, asemenea omniprezentei Birkin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană