Moda lui 2012: trendy şi ţipător
Cu toate că se spune că moda e trecătoare, imprimeurile îndrăzneţe nu par ameninţate cu dispariţia prea curând, judecând după frecvenţa cu care au apărut în ultimii ani la prezentările de modă.
Imprimeurile îndrăzneţe prin culoare sau formă şi-au făcut loc atât în colecţiile unor case ca Prada sau Balenciaga, cât şi ale tinerilor creatori din New York sau ale unor lanţuri internaţionale de magazine şi se pare că nu se vor demoda prea repede, după cum s-a putut vedea la ultimul târg de materiale textile destinate industriei modei, Premiere Vision Preview, desfăşurat recent la New York.
Un motiv important pentru care imprimeurile nu se demodează îl reprezintă, spun specialiştii din domeniu, progresul tehnologic care face posibilă producerea de materiale cu diverse modele în cantităţi mai mici decât altădată şi astfel se poate înnoi des oferta de produse.
Criticii imprimeurilor îndrăzneţe susţin însă că acei creatori care apelează la ele vor doar să facă o colecţie mai slabă să pară interesantă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro