O nouă tendinţă în marketingul din turism: meniul hiper-local

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 09 iunie 2013 344 afişări

Ca să se pună la adăpost de scandaluri, cum ar fi cel al cărnii de cal, restaurantele şi hotelurile de lux au găsit o metodă de a-şi asigura clienţii de provenienţa şi calitatea mâncării pe care le-o servesc, arată The Telegraph.

O nouă tendinţă în marketingul din turism: meniul hiper-local

Hotelul Nyma din New York organizează, spre exemplu, excursii conduse de un naturalist prin spaţiile verzi ale oraşului, unde clienţii recoltează singuri scoarţă de copac comestibilă, fructe şi frunze. Oaspeţii de la Villa La Masca de la Florenţa îl pot însoţi pe căutătorul oficial de trufe locale la "vânătoare", în timp ce Alila Ubud din Bali oferă clienţilor cursul "Un porc pe zi", unde participanţii învaţă să tranşeze animalul înainte de a-l transforma în preparate gustoase.

Alte afaceri turistice din Grecia, Turcia sau Maroc se mulţumesc doar să se aprovizioneze de la ferme bio din apropiere, profitând de dorinţa clienţilor de a consuma alimente nu doar sănătoase şi proaspete, ci şi gătite în stil local şi cu ingrediente greu de găsit în ceea ce se oferă în meniurile standard cunoscute ca "bucătărie internaţională".

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/o-noua-tendinta-in-marketingul-din-turism-meniul-hiper-local-10943165
10943165
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.