Oglindă, oglinjoară, să-mi iau mere sau încă un hamburger?

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 08 septembrie 2013 165 afişări

Hotărâte să-i convingă pe clienţi să treacă şi pe la raionul de fructe şi legume, magazinele testează tot felul de soluţii cu ajutorul oamenilor de ştiinţă, scrie The New York Times.

Oglindă, oglinjoară, să-mi iau mere sau încă un hamburger?

Astfel, la un magazin căruciorul de cumpărături a fost împărţit în două cu bandă adezivă, cumpărătorii fiind sfătuiţi să pună legume şi fructe în jumătatea din faţă, ceea ce a dus la creşterea vânzărilor de asemenea produse, iar la un altul s-au pus pe podea săgeţi verzi îndrumând lumea spre raionul de produse proaspete.

Un alt magazin a instalat câte o oglindă în partea din faţă a cărucioarelor care să reflecte imaginea cumpărătorului (amintindu-i astfel că ar trebui să consume mai multe fructe şi legume şi mai puţin fast-food), iar în altul, oglinda a fost înlocuită cu un mic panou pe care se afişau preţurile legumelor şi fructelor şi ofertele speciale la ele, iniţiativă primită foarte bine de public.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sua,
marketing,
comert,
mancare,
magazin,
fructe,
legume,
oglinda,
preturi
/arta-si-societate/lifestyle/oglinda-oglinjoara-sa-mi-iau-mere-sau-inca-un-hamburger-11299989
11299989
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.