Restaurantul făcut special pentru fotografierea mâncărurilor de către clienţi. Timpul de aşteptare este de două luni
Popularitatea reţelelor de socializare online nu putea să treacă neobservată de restaurante, care au ajuns să interacţioneze cu clienţii lor şi pe această cale. Dacă majoritatea s-au adaptat din mers, unele, cum este Juni din San Francisco, au fost gândite de la început pentru clienţii care-şi petrec mult timp online.
Juni, un local specializat în sushi, a fost amenajat ca spaţiu deschis şi bine luminat, iar meniul astfel alcătuit încât clienţilor tineri să le fie uşor să facă fotografii pe care să le pună pe internet ca să le arate prietenilor, susţine patronul său Geoffrey Lee, conform San Francisco Chronicle. Publicul căruia i se adresează acest restaurant pare să fi fost cucerit de ideea patronului său, deoarece timpul de aşteptare pentru o rezervare a ajuns deja la două luni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro