Sotia lui Ilie Nastase a cumparat 30% din Victoria 46
Grupul Solmar, care are in portofoliu magazinul Victoria 46, a inceput sa atraga in afacere noi investitori. Cea mai noua aparitie in consiliul de administratie este Amalia Nastase, sotia legendarului tenismen, care a achizitionat 30% din High Fashion Concept - divizia de lux.
In urma cu doi ani se deschidea primul si cel mai mare multibrand de lux de pe piata romaneasca - Victoria 46. Detinut de grupul Solmar, care acumulase experienta in moda datorita francizelor Mango, Promod sau Castro, multibrandul aducea in Romania branduri high-end precum Dior, Lanvin, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Alexander McQueen, Balenciaga sau Stella McCartney. Amenajarea magazinului de pe Calea Victoriei a costat peste un milion de euro, la care s-a adaugat investitia in marfa - inca un milion de euro.
Intre timp, norii crizei au devenit tot mai negri, iar Victoria 46, aflat acum in portofoliul High Fashion Concept, divizia de lux a grupului Solmar, a inceput sa atraga noi investitori. Amalia Nastase, sotia legendarului Ilie Nastase, s-a transformat din clienta fidela a luxului in proprietara unui pachet de 30% din High Fashion Concept, ceea ce i-a adus un loc in board.
"A fost o oportunitate pe care n-am vrut s-o ratez, in primul rand pentru ca ma simt ca Alice in Tara Minunilor printre atatea haine frumoase, toate la un loc (ai toti designerii renumiti la un loc si e mai usor sa compui o garderoba completa fara sa alergi de la un magazin la altul). Apoi pentru ca eu cred in continuitatea pietei luxului, chiar daca trecem printr-o perioada financiara nu tocmai roz", a declarat in exclusivitate pentru BUSINESS Magazin Amalia Nastase.
Optimista cand vine vorba despre viitorul pietei luxului din Romania, Amalia Nastase crede ca momentul ales a fost potrivit. "Ei voiau sa vanda, pe mine ma interesa sa intru in businessul de moda de lux si ne cunosteam dinainte, eu fiind deja clienta lor." Nastase spune ca negocierile s-au derulat rapid: "Nu au durat mult, afacerile bune se fac repede...". Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita.
Pentru anul 2010, Amalia Nastase asteapta o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro: "Avem in vedere deschiderea unui magazin dedicat hainelor pentru barbati, unde vom comercializa liniile masculine ale brandurilor prezente in Victoria 46, precum si alte branduri noi, ca Zilli. De asemenea, la mijlocul anului 2010 pregatim deschiderea unui monobrand in sistem de franciza".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro