Spionii din portofel
Un nou card de fidelitate care castiga din ce in ce mai multa popularitate a adoptat o abordare diferita. Prin Cardul Wedge, lansat in decembrie, John Bird si fiica sa Diana doresc sa reduca puterea marilor magazine prin recompensarea celor care aleg sa cumpere de la retailerii locali independenti. Clientii primesc reduceri si oferte speciale daca isi fac cumparaturile din magazinele mici de strada si de la retailerii independenti care fac parte din acest program. Bird spune ca acest card poate fi o alternativa pentru cei care nu doresc sa ofere informatii personale in schimbul unor discount-uri. Clientilor cardului Wedge li se cere decat numele, adresa si o adresa de e-mail, iar aceste informatii nu sunt folosite in alte scopuri sau instrainate unor terte parti. Chiar daca acest card ii poate face pe cumparatori sa se gandeasca de doua ori inainte de a merge la un supermarket, succesul lui depinde de ofertele retailerilor locali, potrivit unor analisti. "Retailerii independenti vor castiga teren in fata businessurilor mari doar daca vor lucra la preturi si oferte", spune Richard Perks, analist al pietei de retail. "Nu are niciun sens sa devenim sentimentali si sa spunem 'hai sa-i intorcem pe oameni la magazinele mici' cand acestia sunt dezamagiti de serviciile si preturile oferite", adauga acesta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro