Suveniruri în ediţie limitată
Multe muzee au şi magazine de suveniruri care le ajută să-şi crească veniturile şi, eventual, să-i convingă pe vizitatori să revină, scrie New York Times.
Unele dintre ele încearcă însă să atragă atenţia asupra lor punând în vânzare piese în ediţie limitată în aceste magazine. Un exemplu este Whitney Museum of American Art, care organizează Bienala Whitney, cinci artişti participanţi la acest eveniment colaborând cu reţeaua de magazine de lux Tiffany & Co pentru crearea unor lucrări care vor fi vândute la magazinul de suveniruri al muzeului şi în principalul magazin Tiffany din Manhattan pe durata bienalei.
Printre piesele care vor costa între 2.500 şi 10.000 de dolari se numără un pandantiv de argint, creat de pictoriţa Carrie Moyer şi un vas de argint iridescent frumos colorat care are forma unei măşti mortuare ce pare că se topeşte, semnat Harold Mendez.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro