Ce inele de logodnă se poartă la New York
Inelelele clasice de logodnă, cu diamantul montat în stilul introdus de Tiffany la sfârşitul secolului al XIX-lea, îşi menţin popularitatea, însă în ultima vreme apar şi elemente noi în acest domeniu, aduse de creatorii din modă atraşi de nişa bijuteriilor pentru mirese.
Nişa în cauză nu pare să sufere laolaltă cu restul economiei, vânzările de astfel de articole ajungând doar în SUA la 12 miliarde de dolari, scrie The New York Times.
Creatorii de bijuterii se simt încurajaţi şi de faptul că femeile care se mărită în ziua de azi nu mai vor inele la fel ca acelea purtate de mamele lor şi sunt dispuse să încerce noi modele. Asemenea inele se găsesc în colecţia Annei Sheffield, care, experimentând cu inelul bunicii sale, a reuşit să creeze un model în care solitarul este acoperit la partea superioară cu aur, părând prins într-o cuşcă. Colecţia acestei creatoare mai cuprinde şi alte modele netradiţionale, cum ar fi inele cu diamante negre.
Alternative de criză la verighetele tradiţionale de aur (GALERIE FOTO)
Un designer britanic, Stephen Webster, a lansat o colecţie cu piese lucrate din aur de Peru şi diamante certificate drept "curate" (care nu au fost folosite pentru a finanţa conflicte şi nu au fost obţinute prin exploatarea muncitorilor) marca Forevermark de la De Beers, ce au motive cu spini şi inscripţii romantico-macabre ("Până când moartea ne va despărţi").
Diamantele Forevermark au garantate atât aspectul, cât şi faptul că sunt "curate", astfel încât unele dintre firmele care vând bijuterii pentru mirese le promovează. Two by London, spre exemplu, oferă diamante Forevermark, precum şi consultanţă: clienţii discută cu designerul şi pot urmări confecţionarea inelului dorit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro