Cum a ajuns banalul lift să devină un simbol al luxului pe care şi-l permite cineva
După ani de zile în care s-au ferit să arate altora că au lifturi în casă ca să nu-şi strice imaginea în faţa cunoştinţelor şi prietenilor care ar fi putut crede că nu se pot descurca fără aşa ceva, oamenii încep să fie mândri de ele, apelând la specialişti care să le facă să arate cât mai spectaculos.
Liftul a devenit astfel un simbol al luxului pe care şi-l permite cineva, scrie Financial Times. Cererea de ascensoare este ridicată în prezent, când, datorită faptului că multă lume continuă să lucreze de acasă, diverse clădiri de birouri îşi schimbă destinaţia transformându-se în spaţii de locuit de lux. În funcţie de suma pe care sunt dispuşi s-o cheltuiască proprietarii, se pot fie adapta lifturile existente, care sunt programate să răspundă cu prioritate locatarilor de la penthouse, fie instala unele noi acolo unde spaţiul o permite.
Un lift construit după specificaţiile utilizatorului casnic poate costa de la sute de mii la peste un milion de dolari şi poate fi instalat fie într-un penthouse din vârful unui zgârie-nori, fie într-o casă cu unul sau două etaje. În acest caz se caută lifturi care să fie foarte vizibile, cu cabine vitrate, care să le permită celor ai casei sau invitaţilor să vadă bine ce este în jurul lor sau să admire peisajul pe fereastră. Unele sunt astfel gândite încât să se rotească în timp ce urcă, uşile deschizându-se în locuri diferite în funcţie de nivel. Sunt şi cazuri în care clientul doreşte ca liftul din locuinţa sa să semene cu unul dintr-un loc cunoscut, cum ar fi liftul cilindric din magazinul Apple de pe Fifth Avenue de la New York, considerând că numai un astfel de ascensor s-ar potrivi cu luxul din restul casei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro