Cum a devenit rucsacul un accesoriu acceptat în mediul de business

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 28 octombrie 2017 609 afişări

Accesoriu până nu demult considerat nepotrivit unei ţinute pentru întâlniri de afaceri sau de birou, rucsacul câştigă teren printre bărbaţii cărora serviciul le cere să poarte costum, înlocuind geanta diplomat sau pe cea inspirată de ale poştaşilor, scrie Wall Street Journal.

Cum a devenit rucsacul un accesoriu acceptat în mediul de business

Geanta diplomat nu mai este văzută de mulţi drept simbolul succesului pe scara corporatistă, fiind considerată nepractică. Chiar dacă oamenii de afaceri sau corporatiştii nu au renunţat complet la ea sau la cea tip poştaş, intrată în moda office ceva mai recent, rucsacul este din ce în ce mai căutat, aşa cum arată vânzările în creştere în SUA, de exemplu, unde vânzările de rucsacuri pentru bărbaţi au urcat cu 5% între august 2016 şi august 2017 conform companiei de cercetare de piaţă NPD Inc.

Motivul principal al acestei tendinţe îl reprezintă, spun analiştii şi companiile producătoare, faptul că rucsacul răspunde mai bine nevoilor actuale ale bărbaţilor care au un program mai încărcat. în el încap atât laptopul folosit la lucru, cât şi echipamentul pentru sală şi, pe lângă asta, permite purtătorului să aibă ambele mâini libere pentru a putea trimite mesaje de pe telefon sau a ţine şi telefonul, şi un pahar de cafea.

De această tendinţă profită companii din industria luxului, cum ar Bottega Veneta, Brunello Cucinelli sau Burberry, care oferă rucsacuri cu preţuri ce pot ajunge la câteva mii de dolari, sau firme care comercializează asemenea accesorii la preţuri ceva mai accesibile, toate căutând însă să ofere ceva care să poată fi purtat cât mai confortabil şi, dacă se poate, pe orice tip de vreme.

Uneori, există şi nemulţumiţi de oferta de rucsacuri pentru corporatişti, pe care nu le consideră suficient de elegante şi calitative cât să se asorteze cu un costum scump purtat de colegi la birou şi încearcă ei să ofere variante, ca în cazul companiei britanice Troubadour, ai cărei fondatori au lucrat anterior în domeniul investment bankingului.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.