Cum îşi vând galeriile de artă lucrările în timpul pandemiei
Ca să nu rămână fără clienţi, galeriile de artă caută soluţii. Unele prezintă ce au de vândut online, altele respectă măsurile de distanţare socială în alt mod. Acestea din urmă profită din plin de vitrina pe care o au, care devine spaţiu de expoziţie, scrie The Telegraph, aşa cum au procedat nişte galerii britanice. Potenţialii cumpărători pot astfel să vadă ce mai e nou fără să se înghesuie înăuntru şi fără să facă vreo programare pentru vizionare, iar galeriile expun în vitrină lucrările promovate, pe care fie vor să le vândă direct, fie le-au pregătit pentru vreo licitaţie.
Cel mai mult profită de moment galeriile care au investit în vitrine mari, iar unele dintre cele care activau la etajele unor clădiri
şi-au adăugat şi ele spaţii stradale în care să se poată vedea bine ce au de vândut, profitând în unele cazuri de faptul că pot găsi spaţii mai ieftine rămase libere după ce alte afaceri s-au închis.
Colecţionarii, dar şi publicul larg, pot studia cu atenţie lucrările expuse, cum ar fi o instalaţie sonoră de artă, „Pineapple Project” a artistului Savinder Bual, de la galeria londoneză Peer UK. Instalaţia este formată din nouă instrumente ale căror coarde sunt ciupite de frunzele unor părţi superioare de ananaşi care se rotesc, iar sunetul poate fi auzit accesând site-ul galeriei de pe telefon.
Preţurile lucrărilor expuse în vitrinele galeriilor de artă variază între câteva mii şi câteva sute de mii de lire sterline.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro