Lux pentru vremuri de criză: de ce pentru Rolls-Royce este business as usual, deşi contextul economic nu ajută

Autor: Ioana Matei Postat la 02 octombrie 2022 258 afişări

„Nu suntem imuni la situaţiile economice pe care le traversăm, dar, în general, ceea ce vedem este că, în vremuri de criză, de incertitudine, clienţii se concentrează chiar şi mai mult decât în alte perioade pe valori perene, iar Rolls-Royce este genul acesta de valoare, unii oameni îl ţin în familiile lor pentru generaţii întregi – astfel că se merge dincolo de perspectivele pe termen scurt cu o astfel de achiziţie”, a spus Frank Tiemann, director corporate communications, Rolls-Royce Motor Cars pentru Europa Centrală, de Est şi Asia Centrală, odată cu lansarea în România a modelelor Phantom Series II şi Ghost Black Badge. El a precizat în cadrul evenimentului că  nu au ţinte de volum legate de comercializarea acestor modele, iar profilul clientului nu ţine cont de naţionalitate:  „Clientul român de Rolls-Royce nu are un profil anume, la fel ca cel global, clienţii de Rolls-Royce nu au foarte multe lucruri în comun. Ceea ce au, totuşi, în comun este că sunt lideri în domeniile lor de activitate, majoritatea sunt în business, unii sunt antreprenori, conduc companii şi, având în vedere acest lucru, au posibilitatea să îşi permită o astfel de maşină”.

Apreciază românii mai mult brandurile decât vesticii? „Nu aş face diferenţe între ţările vestice, cele est-europene sau din centrul Europei, să cumperi un Rolls-Royce este o celebrare a succesului, este o recompensă pentru o perioadă de succes din viaţa ta sau pentru o viaţă de succes, iar asta nu diferă între ţări. Motivele pentru a cumpăra un Rolls-Royce sunt diverse şi specifice fiecărui client, dar nu pot fi asociate cu o ţară. Clienţii care cumpără acest model se recompensează pentru momentele de succes din vieţile lor – nu pentru a ajunge din punctul A în punctul B.” Pe piaţa locală, brandul Rolls-Royce este comercializat de Automobile Bavaria, importatorul grupului german BMW, care deţine şi un centru pentru clienţi şi un service autorizat al Rolls-Royce.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.