Moduri inovative în care un business să-şi recompenseze clienţii bogaţi
Producătorii de bijuterii de lux nu se pot plânge de starea afacerilor în ultima vreme, acestea înregistrând creşteri ale vânzărilor. Pentru a menţine tendinţa, se îndreaptă către clienţii superbogaţi, cu tot felul de soluţii menite să le ofere experienţe pe care nu le pot găsi în altă parte, scrie New York Times. Cartier, de pildă, plănuieşte, în calitate de sponsor al Festivalului de Film de la Veneţia, să-şi invite clienţii VIP să participe la vizionări de filme alături de staruri sau să defileze împreună cu acestea pe covorul roşu, în timp ce Chanel invită o parte dintre asemenea clienţi să-i viziteze arhiva de sub magazinul său principal din Place Vendôme din Paris şi are de gând să deschidă anul viitor o serie de magazine exclusiviste pentru clienţi VIP în Asia. Tot pentru a-şi atrage cei mai bogaţi clienţi şi a-i face să se simtă importanţi, Boucheron le oferă acestora cazare în penthouse-ul de deasupra magazinului său din Place Vendôme timp de maxim cinci nopţi pe ani şi posibilitatea de a participa la o prezentare a colecţiilor de bijuterii susţinută de directorul său de creaţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro