Moduri inovative în care un business să-şi recompenseze clienţii bogaţi

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 06 august 2022 49 afişări

Moduri inovative în care un business să-şi recompenseze clienţii bogaţi

Producătorii de bijuterii de lux nu se pot plânge de starea afacerilor în ultima vreme, acestea înregistrând creşteri ale vânzărilor. Pentru a menţine tendinţa, se îndreaptă către clienţii superbogaţi, cu tot felul de soluţii menite să le ofere experienţe pe care nu le pot găsi în altă parte, scrie New York Times. Cartier, de pildă, plănuieşte, în calitate de sponsor al Festivalului de Film de la Veneţia, să-şi invite clienţii VIP să participe la vizionări de filme alături de staruri sau să defileze împreună cu acestea pe covorul roşu, în timp ce Chanel invită o parte dintre asemenea clienţi să-i viziteze arhiva de sub magazinul său principal din Place Vendôme din Paris şi are de gând să deschidă anul viitor o serie de magazine exclusiviste  pentru clienţi VIP în Asia. Tot pentru a-şi atrage cei mai bogaţi clienţi şi a-i face să se simtă importanţi, Boucheron le oferă acestora cazare în penthouse-ul de deasupra magazinului său din Place Vendôme timp de maxim cinci nopţi pe ani şi posibilitatea de a participa la o prezentare a colecţiilor de bijuterii susţinută de directorul său de creaţie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ACCESORII,
bijuterii,
magazin,
vip

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.