Un business atipic: cutiile de supravieţuire. Cine sunt companiile care vor să facă profit din activităţi specifice Crucii Roşii
Fie că sunt dezastre care se petrec, pentru moment, numai în filme şi seriale, fie că sunt unele reale, multă lume doreşte să fie pregătită pentru orice eventualitate. Ca atare, se caută truse de supravieţuire care conţin tot felul de obiecte necesare, de la lopeţi la medicamente, dar care trebuie să mai îndeplinească o condiţie: să arate bine.
Organizaţiilor guvernamentale din SUA şi celor nonprofit precum Crucea Roşie li s-au adăugat astfel companii care încearcă să scoată profit din pregătirea populaţiei pentru dezastre, scrie New York Times. Acestea din urmă sunt atrase de interesul în creştere al oamenilor care doresc să fie gata pentru calamităţile provocate de schimbările climatice, de exemplu. Dacă în trecut, companiile care comercializează truse de supravieţuire aveau drept clienţi foşti militari ori persoane preocupate de supravieţuire în orice condiţii, cele mai nou apărute se adresează publicului larg, aşa cum o arată materialele de marketing, în care apar persoane cărora le place să petreacă timp în natură.
Printre ofertanţii de truse de supravieţuire de tip nou se numără Judy sau Preppi, care acordă o mare atenţie aspectului produselor lor pentru clienţii care nu vor să renunţe la eleganţă în niciun caz. Ca să atragă lumea, aceste companii au grijă să nu folosească reclame care să sperie publicul, cum ar fi cele care includ imagini de la dezastre, şi se străduiesc să-şi prezinte produsele drept prietenoase şi nu intimidante.
Produsele Judy se remarcă prin culoarea portocalie a truselor, ambalate în cutii de plastic, trolere sau genţi, care conţin medicamente, pături, pacheţele cu apă de băut, alimente, bricege, lumânări şi lanterne, în varianta simplă, iar în varianta completă includ şi acumulatoare portabile, care pot fi folosite pentru încărcat dispozitive mobile ori alimentat electrocasnice mici.
Preppi vinde truse de supravieţuire în rucsacuri şi genţi aspectuoase, dar în acelaşi timp şi sobre.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro