Andreea Petrişor: În timpul pandemiei, conştientizarea rolului nostru cheie de intermediar între clienţi şi industriile aflate în dificultate (precum HoReCa sau retail), ne-a oferit adrenalina necesară pentru a ne mişca foarte rapid şi a veni cu sprijin concret
Managing Director•Foodpanda România
Număr de angajaţi: circa 250 • Numărul partenerilor listaţi: peste 7.000 de restaurante şi magazine (~250% în ultimul an) • Numărul oraşelor
unde platforma este disponibilă: 38
Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie:
Am realizat mai mult ca oricând faptul că având o echipă solidă, putem trece cu succes peste toate provocările apărute. Pandemia a avut un rol de accelerator, accentuându-ne spiritul de echipă, dar şi aptitudinile, ceea ce a asigurat o mobilizare rapidă şi o dezvoltare de succes, atât a businessului cât şi a evoluţiei personale şi profesionale a fiecărui membru al echipei. Tocmai de aceea, nu de puţine ori, pe tot parcursul anului trecut am trăit un sentiment excepţional dat de faptul că ne putem baza unii pe ceilalţi în orice situaţie, acţionând după aceleaşi valori comune: ambiţie, perseverenţă, spirit de echipă, autonomie şi, mai ales, respect.
Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an:
Am identificat oportunitatea şi beneficiile pe care le poate aduce extinderea serviciilor foodpanda pe segmentul de comerţ rapid şi am făcut din aceasta un obiectiv strategic. În ultimul an, am diversificat categoriile de comercianţi prin listarea pe platformă a peste 1.200 de magazine la nivel naţional în categoria Shops / Magazine din aplicaţie, de la lanţuri cunoscute de hipermarketuri, magazine de proximitate, farmacii, florării, librării, crame sau producători locali, dar şi lansarea conceptului de magazine proprii pandamart. Ne-am dorit pe de o parte să le oferim clienţilor un serviciu pe care să îl poată folosi cu uşurinţă atunci când au nevoie de livrarea rapidă a unui produs de uz cotidian, iar pe de altă parte să le punem la dispoziţie comercianţilor un nou canal de vânzare într-o perioadă puternic marcată de restricţiile impuse de pandemie.
Cum mi-am menţinut colegii motivaţi în ultimul an:
Cea mai mare motivaţie pentru noi a fost responsabilitatea pe care o avem într-o perioadă în care mulţi parteneri depind de serviciile foodpanda. Conştientizarea rolului nostru cheie de intermediar între clienţi şi industriile aflate în dificultate (precum HoReCa sau retail), ne-a oferit adrenalina necesară pentru a ne mişca foarte rapid şi a veni cu sprijin concret. Astfel, prin acţiunile noastre, am contribuit la menţinerea unui echilibru în acest ecosistem, fiind totodată o oportunitate de dezvoltare pentru noi.
Work from home sau de la birou?
Sunt adepta unui program flexibil în funcţie de persoană şi echipe. Ambele moduri de lucru au avantaje şi provocări, de aceea sunt de părere că ar trebui să existe un echilibru constant între ele. De exemplu, lucratul remote pe termen lung, deşi poate fi un factor motivaţional, poate ajunge să dăuneze prin distanţarea de business, de echipă sau prin scăderea valorii conversaţiilor sau a interacţiunii umane. Am observat că online ajungem să facem mai multe lucruri în paralel în ideea de a fi eficienţi, însă ajunge să aibă exact rezultatul opus. Întotdeauna prefer să ne concentrăm pe discuţia prezentă sau orice altă activitate curentă şi să nu facem mai multe lucruri în paralel.
Locul din care îmi iau energia necesară depăşirii unei crize:
Mi-am extras energia necesară în primul rând din optimismul cu care am reuşit să transformăm o situaţie de incertitudine într-un catalizator pentru dezvoltare. Acest lucru a implicat multă flexibilitate din partea noastră pentru a reuşi să ne reinventăm constant în funcţie de evoluţia situaţiei, mai ales în contextul în care rolul nostru este unul pivotal pentru ca restaurantele şi alţi comercianţi să îşi poată continua activitatea. În ceea ce mă priveşte, personal, îmi place să mă încarc cu energie din tot ceea ce fac, indiferent că îmi petrec timpul cu familia sau prietenii, că citesc sau că învăţ ceva nou şi vreau să simt mereu că am rămas cu ceva din orice activitate.
Persoana care m-a inspirat cel mai mult în această perioadă:
O persoană ale cărei acţiuni le-am admirat în această perioadă este Jacinda Ardern, premierul Noii Zeelande, prin prisma echilibrului pe care l-a demonstrat între viaţa de familie, ca tânără mamă, şi cariera sa profesională încărcată de o uriaşă responsabilitate faţă de ţara sa. Chiar dacă este una dintre cele mai tinere femei din lume într-o poziţie de lider de stat, a reuşit să producă schimbări sociale cu un impact pozitiv semnificativ pentru societatea neozeelandeză şi să creeze un model de succes din felul în care a gestionat situaţia pandemică, limitând drastic efectele negative ale acesteia. Însă ce îmi place poate cel mai mult la ea este faptul că este o persoană deschisă, are un leadership colaborativ, admite când îi este greu sau când are ‘sindromul impostorului’ şi foloseşte asta ca o modalitate de a o transforma în ceva pozitiv.
Putere vs. feminitate:
Din punctul meu de vedere, puterea şi feminitatea se potenţează una pe cealaltă. Puterea mea vine din feminitate şi din capacitatea de a empatiza, de a înţelege prin ce trec ceilalţi şi cum îi poţi ajuta. De cealaltă parte, pentru mine feminitatea a însemnat şi determinarea de a responsabiliza şi de a orienta oamenii din jurul meu spre binele comun. Chiar dacă nu mă consider neapărat un ‘girl power all the way’, cred cu tărie în puterea exemplului şi faptul că prin muncă, perseverenţă şi determinare orice femeie poate atinge obiectivul pe care şi-l propune.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro