Andrei Creţu, Fondator, Pluria

Postat la 13 septembrie 2022 110 afişări

1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dvs. de activitate?

Pluria e o companie nativ digitală. De la lansarea serviciului am avut o aplicaţie de mobil prin care clienţii şi utilizatorii noştri pot rezerva birouri individuale sau săli de şedinţe atât în reţeaua noastră de spaţii flexibile, cât şi în propriile sedii, prin intermediul unui tool de gestionare a birourilor pe care îl punem la dispoziţia clienţilor începând cu toamna asta.

2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?

Ideea businessului s-a născut în plină pandemie, ca urmare a schimbărilor de pe piaţa muncii: trecerea de la un mod de lucru clasic, aproape exclusiv la sediul companiei, la munca de acasă a însemnat şi o schimbare de mentalitate care ne-a oferit terenul fertil pentru a lansa un nou serviciu, care să ajute companiile să devină organizaţii flexibile şi să le ofere angajaţilor libertatea de a lucra de oriunde.

3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?

În ceea ce ne priveşte, digitalizăm un sector care s-a bazat mai degrabă pe un alt tip de a face business. Suntem primii care facem asta în România şi în alte ţări în care activăm, iar asta ne permite să ne continuăm planurile de expansiune şi pe alte pieţe.


Experienţă: Înainte de a deveni antreprenor a lucrat în cadrul companiilor ABS, Kearney şi PwC, potrivit informaţiilor disponibile pe profilul său de LinkedIn. În 2011 a cofondat platforma 7card, iar în vara anului 2020 a pus bazele aplicaţiei Pluria. Este, totodată, partener în cadrul start-up-ului V7 Capital.

Domeniile pe care se concentrează în prezent: digitalizare, tehnologie, remote work


4. Care sunt cele mai importante proiecte digitale în care v-aţi implicat şi ce investiţii au fost direcţionate în acestea?

Investim constant în dezvoltarea aplicaţiei mobile care este vehiculul principal pentru livrarea serviciului. În acelaşi timp ne-am gândit la nevoile companiilor, aşa că le-am pus la dispoziţie o platformă admin în care au acces în timp real la date privind distribuţia echipelor, spaţiile preferate şi alte statistici.

5. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?

Extinderea reţelei de birouri flexibile în Spania şi Columbia, precum şi lansarea de noi funcţionalităţi care să sprijine clienţii noştri în implementarea şi gestionarea unui mod de lucru hibrid.

6. Care sunt provocările pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?

Oferim un serviciu internaţional, în pieţe competitive. Provocarea principală e mai degrabă o ambiţie a echipei de produs, şi anume aceea de a folosi tot timpul ultimele tehnologii şi cele mai bune practici, astfel încât acest produs Pluria „made in Romania” să ne facă extrem de mândri pe plan internaţional.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Andrei Creţu,
Fondator,
Pluria

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.