Ne vedem in deplasare
intown2.com e o pagina de internet care va poate pune la dispozitie, ori de cate ori plecati intr-o calatorie de afaceri, o lista cu prietenii pe care i-ati putea intalni in timpul deplasarilor. Spre deosebire de mult mai cunoscutele Yahoo! 360 sau MySpace, intown2.com are un public tinta bine definit - oamenii de afaceri.
intown2.com e o pagina de internet care va poate pune la dispozitie, ori de cate ori plecati intr-o calatorie de afaceri, o lista cu prietenii pe care i-ati putea intalni in timpul deplasarilor. Spre deosebire de mult mai cunoscutele Yahoo! 360 sau MySpace, intown2.com are un public tinta bine definit - oamenii de afaceri.
La fel ca si in cazul celorlalte site-uri de social networking, pentru a avea acces pe intown2. com trebuie sa va inregistrati si sa va creati un profil, apoi sa va invitati prietenii sa faca acelasi lucru. Odata ce reteaua de prieteni este creata, veti putea afla in orice moment viitoarele lor destinatii. Dupa introducerea perioadei si a locului unde calatoriti, site-ul face o comparatie intre agendele membrilor retelei din care faceti parte. In plus, daca nu vreti ca unul dintre prieteni sa afle ca plecati spre o anumita destinatie, il puteti usor scoate de pe lista celor care vor primi viitorul dumneavoastra traseu. Notificarile se fac automat, fie prin postarea pe site, fie prin e-mail sau SMS.
Serviciul este, asadar, un bun mijloc pentru a afla permanent unde calatoresc prietenii cu care tineti mai greu legatura. Aceasta a fost si ideea de la care au plecat fondatorii serviciului. Unul dintre ei, Hugh McGarry, spune ca "de prea multe ori ne gasim in situatia de a pierde timpul in camera de hotel, ca dupa ce ne intoarcem acasa sa aflam ca unul dintre prieteni era tot atunci in acelasi loc". Tot el adauga ca incercand sa impace mai bine munca si viata personala, de multe ori se gasea in situatia de a-si anunta prin telefon prietenii ca ajunge intr-un anumit oras, dar schimbarile de ultim moment il impiedicau sa-si mentina planurile. "Ne-am gandit mult la o modalitate prin care sa ne informam unii pe altii permanent pentru a da si o nota personala calatoriilor in interes de serviciu. Rezultatul este intown2", mai spune McGarry.
intown2.com ofera si un set de informatii "de baza" despre orasele de destinatie, din care nu lipsesc prognoza meteo, obiectivele tursitice sau obiceiurile locale. Mai mult, pe aceeasi pagina de internet sunt postate informatii mai putin accesibile unui turist "de rand", de la sfaturi pentru alegerea companiei aeriene in functie de meniul din timpul zborului si pana la recenzii ale toaletelor din restaurante cunoscute.
La categoria minusuri trebuie amintit faptul ca intown2.com ofera informatii despre un numar limitat de orase, de cele mai multe ori doar pentru capitala tarii. Este si cazul Romaniei. Informatiile gasite pe site despre Bucuresti sunt, in mare masura, exacte si utile. La moneda nationala este trecut leul nou, semn ca informatiile postate sunt si actualizate. La capitolul securitate personala, editorii intown2.com mentioneaza faptul ca in Bucuresti exista riscul de a intalni hoti de buzunare in zonele aglomerate, "la fel ca in alte multe destinatii din lume". Asa ca site-ul le recomanda oamenilor de afaceri aflati in vizita in Bucuresti sa se plimbe fara a avea sume importante de bani la ei.
Momentan, accesul pe site este gratuit, dar proprietarii spun ca in viitor vor incerca sa obtina venituri atat din publicitate, cat si din abonamente anuale pentru accesarea continutului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro