Clubul select din social media: care este cea mai nouă reţea socială şi cum a devenit aceasta total diferită faţă de ce oferă celelalte platforme din prezent
► Chatul audio Clubhouse,o platformă hibrid de podcasting şi social media, a devenit noua distracţie online a elitelor, scrie presa internaţională. Accesul acesteia este permis doar utilizatorilor de iPhone, pe baza invitaţiei primite de la alţi utilizatori;
►Discuţiile pe platformă sunt diverse: temele variază de la gătit, până la securizarea investiţiilor într-un start-up;
►Aplicaţia a fost lansată în luna martie a anului trecut, iar până în mai 2020, a ajuns la o valoare de 100 de milioane de dolari, potrivit CNN.
►Afacerea este evaluată acum la 1 miliard de dolari;
►Membrii Clubhouse includ nume care variază de la celebrităţi precum Oprah, Drake sau Kanye, până la Elon Musk şi Mark Zuckerberg;
►Fondatorii Clubhouse sunt Paul Davison şi Rohan Seth, ambii cu experienţă în lumea start-up-urilor tech;
►Potrivit presei internaţionale, cei doi s-au întâlnit prin intermediul unui prieten în anul 2011 şi au descoperit pasiunea lor comună pentru produsele de social media. În 2019 s-au reîntâlnit şi au decis să înfiinţeze platforma.
„Scopul nostru a fost să construim o experienţă social media mai umană - unde în loc să postezi, poţi să te întâlneşti cu oamenii şi să discuţi. Obiectivul nostru este să creăm o platformă prin care după ce închizi aplicaţia la finalizarea unei sesiuni să te simţi mai bine decât atunci când ai deschis-o pentru că ai consolidat prietenii,
ai cunoscut noi prieteni şi ai învăţat.”
Paul Davison (dreapta) şi Rohan Seth (stânga)
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro