Muzica aduce profit
Acest gen de jocuri au evoluat de la cele care se numeau "rhythm" (un exemplu ar fi Dance Dance Revolution de la Konami), in care jucatorii primeau puncte atunci cand paseau pe o suprafata sensibila la atingere, in acelasi ritm cu muzica. In jocurile muzicale, aceasta suprafata a fost inlocuita cu o figurina care interpreteaza, la un instrument muzical, cele mai cunoscute melodii rock.
"Este un gen de jocuri extraordinar care poate fi jucat cu toata familia si care atrage chiar si oameni care nu s-au mai jucat niciodata pe computer sau consola", spune Frank Gibeau, presedintele Electronic Arts, distribuitorul "Rock Band". Avand in vedere popularitatea segmentului, nu e de mirare ca si producatorii de console incearca sa scoata pe piata jocuri care sa atraga cat mai multi cumparatori.
Astfel, Nintendo a lansat "Wii Music", care le da posibilitatea jucatorilor sa utilizeze controller-ele sensibile la miscare, proprii consolei Wii, pentru a canta la saxofon, vioara sau alte instrumente. Microsoft a introdus pe piata "Lips", un nou joc muzical exclusiv pentru Xbox 360, creata evident de Microsoft. Jocul vine cu doua microfoane wireless si sensibile la miscare, iar jucatorii pot interpreta melodii din propria lor colectie de pe iPod sau alt MP3 player. In aceste momente, in care industria se lupta cu pirateria online, inregistrand scaderi ale vanzarilor, popularitatea jocurilor muzicale este benefica atat pentru artisti, cat si pentru casele de productie. AC/DC a semnat un acord prin care melodiile lor pot fi disponibile pe "Rock Band 2", in timp ce Guns N? Roses va lansa una din piesele de noul lor album prin intermediul jocului. Iar noul album al celor de la Metallica se va gasi si pe "Guitar Hero III".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro