Reff & Asociaţii | Deloitte Legal - Legito
Platforma Legito este o soluţie de automatizare a documentelor, inclusiv a contractelor, dezvoltată de compania omonimă din Republica Cehă, lider în soluţii de tehnologie pentru domeniul juridic. Soluţia permite departamentelor juridice, financiare, de resurse umane şi de achiziţii să redacteze, gestioneze, semneze, stocheze şi să analizeze documente pe durata întregului lor ciclu de viaţă.
Descrierea inovaţiei:
Experţii din cadrul Reff & Asociaţii Deloitte Legal şi echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanţă a Deloitte România implementează soluţia de tehnologie Legito, ajută companiile să-şi definească procesele de contractare şi fluxurile de aprobare, automatizează formate predefinite de contracte şi integrează platforma cu soluţii de semnături electronice, explică reprezentanţii companiei. Piaţa din România se numără printre primele din regiune în care a fost implementată platforma, care permite redactarea, gestionarea, semnarea, stocarea şi analizarea documentelor prin utilizarea tehnologiilor de ultimă oră, punând la dispoziţia companiilor atât automatizarea documentelor, cât şi gestionarea acestora pe durata întregului ciclu de viaţă. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt Simina Mut, iniţiatoarea acestui proiect, care este partener în cadrul Reff & Asociaţii Deloitte Legal, Andrei Ionescu, partener coordonator consultanţă şi managementul riscului în cadrul Deloitte România, Lorena Rosia, managing associate în cadrul Reff & Asociaţii Deloitte Legal.
Elementul de noutate:
Managementul documentelor, inclusiv al contractelor, poate fi realizat cu ajutorul unei singure soluţii (one-stop shop), pe durata întregului ciclu de viaţă a acestora; automatizarea documentelor nu implică programare, aceasta realizându-se cu uşurinţă în funcţie de nevoile utilizatorului; oferă vizibilitate tuturor părţilor implicate în întocmirea contractelor (clienţi şi furnizor).
Efectele inovaţiei:
Reduce costurile şi riscurile; asigură conformitatea contractelor; creşte eficienţa procesului de contractare; îmbunătăţeşte calitatea documentelor şi ajută la standardizarea acestora; reduce timpul de redactare şi de revizuire a documentelor; elimină erorile; optimizează timpul angajaţilor.
„
Irina Dimitriu Simona Iacob
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro