Setrio Soft | BizRep

Postat la 31 ianuarie 2023 40 afişări

Setrio Soft | BizRep

BizRep este o soluţie software pentru managementul şi creşterea eficienţei echipelor de reprezentanţi medicali. Soluţia este un CRM medical cu un flux de operare personalizat pentru reprezentanţi, destinată producătorilor şi distribuitorilor din industria de sănătate.

Descrierea inovaţiei:

Soluţia a fost dezvoltată de Setrio ca răspuns la nevoia companiilor din domeniul de sănătate (producători şi distribuitori) de a oferi un instrument uşor de utilizat echipelor de reprezentanţi medicali. Concret, inovaţia este reprezentată de crearea unui pachet format dintr-un APP pentru reprezentanţi dezvoltat din rescrierea unei aplicaţii SFA cu flux specific zonei medicale şi UX modern  plus o aplicaţie de tip manager şi reporting construită în web. Este mult mai accesibilă ca preţ şi mult mai orientată pe fluxul reprezentanţilor medicali decât faimoasa soluţie americană Salesforce. În forma actuală a fost implementată la primii clienţi în 2021. Investiţia a însemnat peste 2.500 ore programare şi 1.000 ore de project management şi testing. Proiectul a fost creat în laboratorul de inovaţie şi R&D al companiei Setrio. Product manager şi coordonator de dezvoltare este Lucian Preda, managerul diviziei de produse logistice al Setrio Soft. Lucian este arhitect de soluţii cu o experienţă de peste 15 ani în zona de logistică şi optimizare resurse în industria pharma retail & distribution.

Elementul de noutate:

BizRep este singurul CRM din Sud-Estul Europei dedicat exclusiv activităţii reprezentanţilor medicali. Soluţia este construită pe două elemente: o aplicaţie mobilă pentru reprezentanţii medicali şi o interfaţă web pentru manageri, cu un flux de operare personalizat. Are o arhitectură modulară, deci poate funcţiona ca soluţie de sine stătătoare sau poate fi integrată cu ERP-ul de casă al producătorului sau distribuitorului. Modulul de customizare a fluxului de activităţi zilnice ale reprezentantului medical permite strângerea datelor specifice fiecărui producător, sau fiecărei campanii lansate. Astfel, se pot gestiona mai multe campanii simultane cu aceeaşi resursă dacă reprezentanţii sunt calificaţi, optimizându-se mult necesarul de resurse şi timpii de training specifici fiecărei campanii în parte.

Efectele inovaţiei:

Soluţia este adoptată foarte uşor de echipele de reprezentanţi medicali datorită unui UX intuitiv şi este apreciată deopotrivă de manageri pentru uşurinţa şi calitatea rapoartelor. BizRep oferă transparenţa necesară managerilor în gestionarea echipelor de reprezentanţi, iar imaginea de ansamblu poate fi rapid consultată cu ajutorul unui dashboard cu informaţii în timp real asupra indicatorilor de performanţă urmăriţi. În plus, se poate implementa atât pe serverul clientului cât şi în cloud, iar anul acesta a fost listată şi în catalogul de soluţii partenere Microsoft. Planul pentru 2023 este lansarea soluţiei pe pieţele internaţionale.

Lucian Preda, managerul diviziei de produse logistice al Setrio Soft

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.