Dupa blocurile gri

Postat la 11 decembrie 2007 1 afişăre

Un site de imobiliare recent lansat a ajuns deja intr-un stadiu mai avansat decat multe dintre proiectele pe care le promoveaza, cele din nisa ansamblurilor rezidentiale.

Cele mai multe dintre ansamblurile rezidentiale descrise pe site nu sunt gata, asa incat sunt insotite nu de fotografia imobilelor, ci de schita proiectului. Atat timp cat de multe ori apartamentele unui astfel de proiect imobiliar sunt vandute inainte de a fi asezata prima caramida, pentru un posibil cumparator este la fel de important sa afle din timp despre un proiect nou ca sa poata face comparatii intre oferte, avandu-le fata in fata.

Site-ul imobiliare-rezidentiale.ro promite sa raspunda ambelor cerinte. Ofertele sunt grupate pe doua directii, ansambluri de blocuri si ansambluri de vile, iar descrierea e similara pentru ambele categorii. Schita proiectului este insotita de informatii legate de pretul apartamentelor, facilitati si datele de contact ale agentiei imobiliare vanzatoare. Pe langa aceste descrieri standard, site-ul aduce o inovatie, faptul ca este afisata harta zonei in care se afla posibila locuinta, harta pe care sunt mentionate si puncte de interes, scoli, spitale, piete si gradinite. Acesta e insa si impedimentul introducerii pe site a unor ansambluri din alte orase decat Bucuresti, lipsa hartilor, spune Mircea Scarlatescu de la Fit Your Business, agentia proprietara a site-ului. „E foarte important sa-ti cunosti cartierul in care vei locui“, argumenteaza el. Efortul de a scrie numele lung al site-ului este astfel compensat. Mircea Scarlatescu spune ca pentru moment veniturile generate de site provin din pretul platit de agentiile imobiliare pentru listari preferentiale ale ansamblurilor, deasupra celor afisate gratuit. Pe viitor, site-ul va contine si reclame clasice, afisare de bannere, iar asteptarile legate de incasari nu sunt pentru moment publice. Singurele cifre publice sunt cele legate de numarul vizitatorilor, 7.000 in luna octombrie, a doua luna dupa lansare, si o medie de 6,4 pagini afisate pentru fiecare vizitator. Majoritatea celor interesati (90%) ajung pe site cautand pe motoare de cautare. Google este cel mai important, trimitand 86% din numarul de vizitatori proveniti de la motoarele de cautare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
site,
imobiliare,
proiecte,
ansambluri,
rezidentiale
/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/dupa-blocurile-gri-2302029
2302029
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.