Ruminski si balgarski
Daca la frenezia Digg adaugati o structura dupa grupuri, interese si persoane, conceputa sa incurajeze socializarea online, precum si faptul ca o multime de discutii sunt pe bulgareste si pe greceste, avem imaginea Favit.com.
Ideea lansarii Favit.com s-a conturat in jurul catorva intrebari: Cum vom obtine informatiile in 5-10 ani? Cum vom administra continutul online si cum va putea fi folosit acesta pentru a interactiona? - afirma Radu Panciuc, manager regional in cadrul Favit.com, precizand ca scopul site-ului este de a rezolva una dintre cele mai importante probleme cu care se intalnesc utilizatorii de internet: supraincarcarea cu informatii si imposibilitatea de a aduna practic tot ce-i intereseaza sub un singur acoperis virtual. "Platforma noastra aspira sa puna toate sursele de continut ale utilizatorilor intr-un singur flux de informatii, usor de urmarit si administrat", adauga Panciuc. Principiul este acelasi ca la agregatoarele gen Del.icio.us sau Digg, fiecare profil avand posibilitatea de a primi informatii in functie de anumite criterii de interes si de la anumite surse (inclusiv prietenii de pe Facebook sau Twitter), precum si de a distribui la randul sau informatii in retea sau in cadrul anumitor grupuri si de a le comenta cu membrii comunitatii.
Favit a inceput cu versiuni in engleza, romana, greaca, rusa, turca si bulgara; la ora actuala, grupul cu cei mai multi membri este "Balgarski Internet", cu 532 de membri care, se intelege, discuta despre internet in bulgareste.
Dupa criteriul surselor, in schimb, exista 106 feed-uri pentru tema "internetul romanesc" si 23 de abonati la ele. "Noi nu gandim in termeni de tara, ci in termeni de limba", comenteaza Panciuc.
"Vrem sa acoperim primele 10 grupuri lingvistice pana in 2011, iar apoi top 20 in 2012." Deocamdata, cel mai important lucru este sa ajunga sa distribuie 5% din continutul din zona de est a Europei pana la finalul lui 2011, ceea ce nu-i deloc usor. In ce priveste investitia initiala in dezvoltarea site-ului, Panciuc a estimat-o la 3.000 de euro - achizitionarea domeniului, urmata de investitii in personal, in tehnologie si marketing. In prezent site-ul are in jur de 75.000 de utilizatori.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro