Si o masina de inchiriat
Cand isi cumpara biletele de avion pentru vacanta, multi prefera sa faca rezervarile online. Unii aleg asa cursa aeriana si hotelul, altii pot sa opteze si pentru masina pe care o vor inchiria.
“Tendinta cea mai vizibila in ultima perioada in ce priveste vacantele este aceea ca utilizatorii se muta pe internet pentru a face rezervarile, o mare parte a produselor disponibile in ofertele operatorilor turistici putand fi rezervate si cumparate mult mai rapid online”, spune Radu Dumitrescu (40 de ani), directorul agentiei de turism Travelart, care a lansat in urma cu aproximativ doua luni site-ul Flaps.ro.
Prin intermediul site-ului, care reprezinta de fapt o platforma de rezervari online pentru curse aeriene, proprietati hoteliere si companii de inchirieri auto, consumatorii pot rezerva biletele de avion, camera la hotel si masina de inchiriat intr-un singur pachet de servicii.
Flaps.ro, pentru care investitia initiala se ridica la aproximativ 10.000 de euro, fara bugetul de promovare, numara 1.000 de vizitatori pe saptamana, dintre care 100 au facut si rezervare. “In jur de 95% dintre rezervarile facute pe site au fost doar pentru bilete de avion, restul de 5% fiind rezervari pentru pachetele disponibile”, spune Dumitrescu. In proportie de 60%, clientii prefera destinatiile directe, cum ar fi Paris, Roma sau Milano, in timp ce restul opteaza pentru destinatii ce presupun o escala.
Pe site se poate efectua o cautare rapida printre mai mult de 12.000 de destinatii de zbor si peste 75.000 de hoteluri din intreaga lume, iar odata facute rezervarile, biletele de calatorie pot fi achitate prin card, transfer bancar sau numerar.
Cu o experienta de peste 10 ani in aviatie, acumulata in cadrul companiei aeriene KLM si inca pe atat in turism, Dumitrescu este de parere ca rezervarile online le vor depasi pe cele traditionale in popularitate in urmatorii cativa ani. Pe aceasta estimare isi construieste strategia de dezvoltare a site-ului, despre care spera ca va ajunge intre primele 10 site-uri de acest gen, alaturi de competitori precum Vola sau Paravion. “Tinta clara este sa ajungem din 2010 la un numar de 500 de bilete vandute lunar prin Flaps.ro”, estimeaza Radu Dumitrescu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro