Telekom a introdus factura unică după ce, ani la rând, clienţii primeau mai multe

Autor: Ioana Matei Postat la 10 decembrie 2014 668 afişări

Prin intermediul soluţiilor integrate de comunicare şi divertisment, clienţii pot opta pentru patru servicii de comunicare şi pentru divertisment TV, toate pe o singură factură.

Telekom a introdus factura unică după ce, ani la rând, clienţii primeau mai multe

Elementul de noutate:

Telekom România a intrat pe piaţă cu filosofia One Stop Shop (un singur punct de contact pentru toate serviciile de comunicare, divertisment şi IT&C) şi cu un concept comercial nou, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii (soluţii complete integrate de comunicare). Clienţii Telekom Romania Communications S.A. pot opta pentru patru servicii de comunicare (broadband mobil şi fix, voce mobilă şi fixă) şi, de asemenea, pentru divertisment TV,  toate pe o singură factură. 

Pentru comunitatea de afaceri din România, conceptul One Stop Shop înseamnă soluţii la cheie şi un punct unic de contact pentru nevoile de comunicare: un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile; aplicaţii, soluţii integrate de IT; o gamă de echipamente IT&C.

Toate pachetele includ soluţii de web hosting cu domeniul .ro, spaţiu pentru găzduire web şi un număr nelimitat de adrese de e-mail, SLA Standard pentru serviciile de voce fix, respectiv SLA Advanced pentru servicii de date, ca garanţie a funcţionării serviciilor, spaţiu pentru stocare şi recuperare a datelor, IP static şi licenţe Norton Internet Security.


Efectele inovaţiei:

Pe termen mediu şi lung, acest lucru va avea impact asupra standardelor de calitate a serviciilor de comunicare precum şi asupra investiţiilor în tehnologie şi în inovaţiile pe care le fac companiile, astfel încât piaţa de telecom din România să se dezvolte durabil.

Ofertele integrate fix-mobil pe o singură factură se traduc pe de o parte în:

simplitate – clienţii au un singur punct de contact şi o singură factură pentru toate nevoile de comunicare şi divertisment;

competitivitate – companiile au acces la un pachet complet de solutii IT&C care le ajută să fie mai productive şi care le permite un control mai bun al costurilor;

sustenabilitate – lansarea pachetelor integrate de servicii marchează transferul de la o piaţă marcată de un război al preţurilor reduse la o piaţă condusă de servicii de calitate şi inovatoare, nu neapărat la cel mai mic preţ, însă la un preţ corect pentru valoarea oferită.


Descriere:

Lansarea ofertelor integrate fix-mobil a reprezentat un efort comun al celor doi operatori şi a fost un proces amplu de integrare operaţională. Inovaţia a presupus investiţii şi expertiză pentru implementarea unor soluţii tehnice care permit o experienţă unitară pentru clienţi. Lansarea portofoliului de soluţii integrate de comunicare pe o singură factură, cu un număr unic de contact, s-a făcut în mai puţin de şase luni, ceea ce reprezintă o premieră atât pentru România, cât şi pentru Deutsche Telekom.

Platforma IPTV cu opţiunea de Multiscreen, care este inclusă în ofertele integrate, a fost implementată în mai puţin de şase luni, ceea ce reprezintă o premieră mondială ca timp de implementare.

Business Magazin a lansat în 24 noiembrie prima ediţie a catalogului "Cele mai inovatoare companii din România".

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/telecom/telekom-a-introdus-factura-unica-dupa-ce-ani-la-rand-clientii-primeau-mai-multe-13713082
13713082
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.