100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Ramona Jurubiţă, Country Managing Partner, KPMG în România - 051
Ramona Jurubiţă are o experienţă de aproximativ 20 de ani în fiscalitate şi este country managing partner al KPMG, România din toamna anului 2018.
Este membră a ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), a Camerei Consultanţilor Fiscali din România, a CECCAR şi a Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor din România (ANEVAR).
Observa într-un interviu acordat anterior că mediul de afaceri din România poate fi instabil din unele puncte de vedere, „însă tocmai dinamismul cu care lucrurile se schimbă, se modifică, ne face pe noi, consultanţii, să devenim mai buni în ceea ce facem".
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Prioritatea noastră esenţială rămâne asigurarea siguranţei oamenilor, clienţilor şi colaboratorilor noştri, pentru care luăm toate măsurile necesare încă de la începutul pandemiei.
2. În al doilea rând, ne îndreptăm eforturile spre creşterea sustenabilă a afacerii noastre şi susţinerea liderilor din companiile din România astfel încât să identifice noi oportunităţi şi să îşi adapteze modele de afacere noii realităţi.
3. A treia direcţie de acţiune, după asigurarea sănătăţii oamenilor şi a prosperităţii afacerilor, este agenda ESG – mediu, societate, guvernanţă. KPMG a lansat un program multianual de investiţii de peste 1,5 miliarde de dolari pentru accelerarea soluţiilor globale privind aspectele de mediu, sociale şi de guvernanţă sub egida KPMG Impact, accelerator al strategiei globale ESG a KPMG şi platforma care susţine şi formează profesioniştii KPMG. Comisia Europeană a modificat standardele de promovare a sustenabilităţii, fixând ca obiectiv o Europă neutră climatic până în 2050. Aşadar, planul nostru pentru anul următor este, de fapt, planul nostru pentru următoarele trei decenii! Acest plan se numeşte KPMG IMPACT şi necesită o dezvoltare şi o implementare sustenabilă în perioada următoare, în special în privinţa tendinţelor globale în constituirea raportărilor nonfinanciare care includ toate spectrele ESG. Astfel, individual, vom continua ceea ce am început acum mulţi ani, şi anume, raportarea nonfinanciară alături de cea financiară, dar in extenso, vom promova iniţiativele ESG prin Planul de Impact. Nu există afacere de viitor care să nu accepte faptul că ESG reflectă o componentă importantă a oricărui model de afaceri, tot aşa cum nu există economie sustenabilă în absenţa alinierii cooperării şi intereselor dintre autorităţi, entităţi comunitare şi actori economici.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro