100 TINERI MANAGERI DE TOP - Cornel Ionescu, Renault Technologie Roumanie
Cornel Ionescu lucrează la Dacia din anul 1998. Atunci, spune el, compania reprezenta una dintre puţinele oportunităţi de a exersa meseria de inginer auto.
După un periplu prin compartimentele de fabricaţie şi calitate fabricaţie, a fost integrat în 2005 în perimetrul Departamentului Inginerie Proces. Acolo a trecut prin toate nivelurile ierarhice, iar din 2009 până în 2010 şi-a desfăşurat activitatea ca expatriat în Franţa, în cadrul aceluiaşi departament, dar la nivel corporate.
În prezent, în cadrul departamentului pe care îl conduce lucrează 220 de angajaţi, în proporţie de 90% ingineri, restul de zece procente fiind tehnicieni. "Prin prisma rolului său, de concepţie şi punere la punct a sistemelor industriale, departamentul a a susţinut creşterea volumelor de la Dacia pe tot parcursul celor 13 ani de prezenţă la Renault," explică Ionescu. Dovada e creşterea capacităţii pentru cutia de viteze care echipează modelul Duster 4x4, precum şi obţinerea acordului de fabricaţie pentru motoarele destinate uzinei Renault de la Tanger din Maroc. Un alt aspect important, spune Ionescu, îl reprezintă pregătirea proiectelor viitoare prin punerea la punct a instalaţiilor care vor produce noul motor în trei cilindri, prezentat la Salonul Auto de la Geneva.
Cel mai dificil moment din cariera sa a fost debutul crizei economice din 2008, alături de îngheţarea sau amânarea unor proiecte care se aflau în derulare în acel moment: "Dificultatea a constat în păstrarea moralului angajaţilor şi cred că pentru toţi managerii din companie a fost precum un test - când eşti cinstit, deschis şi aproape de oamenii tăi, te vor ajuta să depăşeşti situaţiile dificile".
Cornel Ionescu spune că grupul Renault, o companie în plină expansiune, îi oferă multiple oportunităţi de afirmare. "Oportunităţile sunt amplificate şi de profilul meu, deschis, adaptabil şi mobil." Ţinta lui rămâne responsabilitatea întregului perimetru Inginerie Mecanică Renault Technologie Roumanie, dar măruriseşte că nu va ezita niciodată să accepte o nouă provocare, fie în România, fie în afara ei.
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro