Care sunt priorităţile pentru perioada următoare ale lui Mircea Turdean, director general şi acţionar Farmec
Mircea Turdean şi-a început cariera în cadrul Farmec în urmă cu peste două decenii şi jumătate, în zona de cercetare, ca director tehnic de producţie.
Executivul a preluat conducerea companiei cu o istorie de peste un secol în anul 2010, de la tatăl său, Liviu Turdean, cel care a pus umărul la ascensiunea Gerovital, cel mai puternic brand din portofoliul Farmec.
A urmat Facultatea de Tehnologie Chimică din Cluj-Napoca şi o serie de cursuri în cadrul Open University Business School din Marea Britanie.
Anul trecut, compania a ajuns la o cifră de afaceri de 287 de milioane de lei, potrivit datelor publice disponibile.
Top 3 priorităţi pentru viitor:
1. Relocarea sediului central şi a fabricii pentru creşterea capacităţii de producţie şi modernizarea spaţiilor de lucru, crearea de spaţii noi de producţie, adaptate cerinţelor actuale în domeniul cosmeticii.
2. Dezvoltarea vânzărilor pe Amazon, în paralel cu intrarea pe noi pieţe la export.
3. Consolidarea poziţiei de lider în România pe segmentele principale de pe piaţa de cosmetice şi produse de curăţenie.
Profilul lui Mircea Turdean a apărut în anuarul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA, pe locul 41.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro