Adrian Mihai
Adrian Mihai, Fan Courier
Adrian Mihai îşi aduce aminte că a investit un apartament de două camere, nişte Dacii şi 200 milioane lei vechi pentru începerea unei afaceri aflată în prezent în fruntea pieţei de curierat rapid din ţară.
Adrian Mihai şi-a început cariera într-un domeniu total diferit de evoluţia profesională de mai târziu, ca profesor suplinitor de educaţie fizică şi sport după încheierea studiilor la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport, specializarea gimnastică, în 1996.
"Facultatea de educaţie fizică mi-a oferit câteva avantaje de care am devenit conştient în timp. Mă refer aici la disciplina pe care ţi-o impune practicarea sportului, atenţia la mediul în care concurezi, atenţia distributivă şi, nu în ultimul rând, cred că şi câteva tactici de strategie", spune Adrian Mihai.
Despre ideea unei afaceri în general Adrian Mihai spune că aceasta porneşte "fie de la o pasiune, fie de la o nevoie identificată", iar în cazul FAN Courier spune că a fost vorba despre o nevoie. În 1998 piaţa de curierat era încă la început, era loc pentru noi jucători deoarece concurenţa era redusă, "aproape zero". La acea vreme, la nivel naţional mai activau Cargus şi Prioripost, departamentul de curierat rapid al Poştei Române, iar Pegasus oferea servicii în Bucureşti cu bicicleta.
Adrian Mihai a intrat în aventura antreprenorială alături de fratele lui, Neculai Mihai, cu care a deschis o firmă în domeniul materialelor refolosibile la care au renunţat după lansarea FAN Courier din 2008. În 2013 cei doi fraţii Mihai împreună cu Felix Pătrăşcanu, cel de-al treilea acţionar Fan Courier şi prietenul din copilărie al celor doi, sărbătoresc 15 ani de Fan Courier. Iar etapele dezvoltării businessului pot fi observate în evoluţia sediilor schimbate de companie: un apartament cu două camere, apoi un sediu în vecinătatea gării Basarab, sediul din Pipera şi, cel actual, din localitatea Ştefăneşti din nordul Capitalei, "cel mai modern şi tehnologizat hub din domeniul curieratului rapid", potrivit spuselor managerului.
Adrian Mihai susţine că nu ar fi reuşit să ajungă la acest nivel fără susţinerea familiilor, care au înţeles necesitatea "zilelor şi nopţilor petrecute la birou, concediilor scurte şi întoarcerilor urgente la bază" , dar şi clienţilor care au solicitat servicii pe care ei le-au implementat, cât şi angajaţilor care fac parte de la început din echipă şi sunt în prezent în poziţii-cheie ale companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro