S-a întors în România pentru a face marketing ca la carte pentru Dacia şi Renault

Autor: Razvan Muresan Postat la 25 septembrie 2014 454 afişări

Ionuţ Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006. El are o experienţă de 19 ani în domeniile de marketing şi comunicare, experienţă dobândită atât în interiorul companiei, cât şi în alte societăţi.

S-a întors în România pentru a face marketing ca la carte pentru Dacia şi Renault

Ionuţ Gheorghe face parte dintre managerii Renault România cu un parcurs internaţional. A revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA).

“După opt ani dedicaţi mărcilor Nissan şi Infiniti, revenirea în România îmi oferă provocarea de a conduce marketingul a două mărci puternice ale alianţei Renault Nissan”, spune Ionuţ Gheorghe.

A absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi are un master în Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA - David Ogilvy). A debutat în industria auto la importatorul AutoItalia în România (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing Ð Communication & PR manager. După patru ani petrecuţi aici, s-a alăturat echipei importatorului Kia în România, ca responsabil de marketing şi comunicare. În 2006 şi-a început activitatea în cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rând, funcţiile de brand manager la Nissan, respectiv de brand director la Nissan.

“În 2009, am preluat leadershipul mărcii Nissan în România într-un context de piaţă defavorabil, marcat de o profundă criză financiară. Schimbarea modelului de business şi a strategiei de comercializare a produselor Nissan în România a fost cu siguranţă cea mai complexă şi dificilă decizie de business din carieră. În acelaşi timp, evaluând rezultatele mărcii din perioada următoare, pot afirma cu mândrie că au fost deciziile corecte”, spune Gheorghe.

Din 2012 a preluat responsabilităţile de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, iar de la 1 aprilie 2014 este director de marketing al Dacia şi Renault în România.


Ionuţ Gheorghe face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.


Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.

Cantitate: buc.
 


Urmărește Business Magazin

/lideri/s-a-intors-in-romania-pentru-a-face-marketing-ca-la-carte-pentru-dacia-si-renault-13330469
13330469
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.