Managerul care creează ofertele Telekom România a lucrat anterior în industria de detergenţi
Roxana Baias este în prezent directorul managementului segmentelor şi al ofertelor comerciale la Telekom România, brandul fanion al acţionarului său majoritar Deutsche Telekom, rezultat ca urmare a integrării Romtelecom şi Cosmote.
Roxana Baias a lucrat anterior în FMCG, unde a făcut marketing şi vânzări pentru Procter & Gamble. După ani buni în care a fost responsabilă de produsele P&G în Balcani, Baias a locuit timp de patru ani în Belgia, de unde a condus ca brand manager operaţiunile din Europa Centrală şi de Est din 28 de ţări ale diviziei de detergenţi ieftini din P&G, printre care Bonux, Ace, Mr. Proper şi Tix.
Roxana Baias spune despre despărţirea de industria bunurilor de larg consum că a fost o decizie foarte bună, pe care trebuia să o ia mai repede. Pentru că s-a trezit că trebuie doar să implementeze proiecte, fără să mai aibă un rol creativ, a decis să schimbe industria şi a a ajuns în 2012 directorul de marketing al Romtelecom. Între cele două slujbe, a încercat să îşi facă propria afacere, în domeniul consultanţei şi trainingului, dar recunoaşte că nu a avut răbdare suficientă, deşi a câştigat într-o lună de muncă banii pe care îi lua din salariu într-o jumătate de an. "Aş vrea să fac acest pas, dar trebuie să îmi găsesc răbdarea primului an. Primul an este cel mai greu în antreprenoriat. Sunt în momentul în care cochetez cu ambele", spune Baias.
În 2014, procesul de integrare fix-mobil va continua, iar ofertele integrate vor fi principala preocupare a managerului de la Telekom România. Un domeniu nou, dar pentru care se simte pregătită: "Am învăţat de-a lungul timpului să nu spun din start "nu" când mi se cere să fac un pas profesional foarte mare. Dacă mă uit în trecut, de fiecare dată nu mi s-a părut OK să schimb domeniul şi am trecut prin tensiuni foarte mari. Ieşirea din zona de confort este secretul pentru succes".
Roxana Baias face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.
Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro