Pastila de crestere
Cand nu ai o idee revolutionara si nici o suma uriasa de investit, trebuie sa alegi o alta reteta de business. Dragos Pop, manager general al ADM Farm, nu a fost primul om care s-a gandit la o afacere cu farmacii, si nici nu a pompat o multime de bani in medicamente, dar, chiar si asa, a reusit sa isi faca loc. A izbutit sa "fure" cinci procente din piata, sa creasca o companie de distributie de medicamente pana inspre 100 de milioane de euro si sa aspire la o rata din ce in ce mai mare a profitabilitatii.
In 1998, cand a inceput acest business, totul depindea de cat de repede puteai sa castigi noi clienti si noi comenzi. Cu cat te dezvoltai mai repede, cu atat aveai mai multe sanse sa supravietuiesti si sa te impui pe o piata imatura, asa cum era atunci piata farmaceutica din Romania. De fapt, Pop admite chiar ca nu s-a extins la nivel national suficient de rapid.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro