Tineri manageri de top: Hermes Song, director general TP-Link România
DIRECTOR GENERAL / 28 DE ANI / TP-LINK ROMÂNIA
CIFRĂ DE AFACERI ÎN 2014: 55 MILIOANE LEI
PROFITUL ÎN 2014: 2,3 MILIOANE LEI
Hermes Song şi-a facut debutul în carieră chiar la TP-LINK, ca manager de vânzări pentru pieţele internaţionale. Ulterior a venit în Europa pe o poziţie de manager de vânzări în cadrul reprezentanţei din Polonia, iar din 2013 este directorul reprezentanţei locale şi al depozitului regional din România, care mai deserveşte Bulgaria şi fostele ţări iugoslave. „Până în acest moment m-am bucurat de mentori buni şi am lucrat cu oameni bine pregătiţi şi dedicaţi cu care am făcut tot timpul echipă bună. Iar pe măsură ce businessul creşte, mă bazez tot mai mult pe echipă şi parteneri“, spune el.
Cel mai dificil moment atât din punct de vedere profesional, cât şi personal a fost mutarea în Europa. „O piaţă cu totul diferită, clienţi şi comportamente de consum diferite, bariera de limbă, culturile total diferite. Faptul că am pornit biroul din România de la stadiul de prospectare a pieţei şi de identificare a oportunităţilor de business m-a ajutat să cresc, ca lider, odată cu businessul şi cu echipa.“
În deschiderea biroului local şi a depozitului regional din România a fost implicat 100% încă din faza de evaluare, contribuind de asemenea şi la stabilirea reprezentanţei din Polonia, în 2011, din poziţia de manager de vânzări. „Satisfacţia este cu atât mai mare cu cât prezenţa directă pe aceste pieţe s-a dovedit benefică şi cu impact pozitiv asupra businessului TP-LINK. Realizări mai mici, dar la fel de importante sunt legate de îmbunătăţirea distribuţiei de produse TP-LINK pe pieţele din Bulgaria şi ţările baltice, precum şi fiecare contract major încheiat cu furnizorii de servicii de internet din regiune“, spune Song.
În prezent, Hermes Song coordonează o echipă de aproximativ 25 de oameni, distribuiţi în departamentele tehnic, care asigură serviciile de suport către clienţi, marketing şi vânzări, financiar şi resurse umane. Pentru perioada următoare îşi propune extinderea echipelor de vânzări şi produs, odată cu dezvoltarea companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro