21 de companii TV din Romania vor participa la targul de televiziune la Cannes
Un numar de 21 de companii care opereaza in audiovizualul din Romania, printre care Pro TV, MediaPro Distribution si TVR, participa la MIPTV, cel mai important targ european de vanzare si achizitionare de produse de televiziune, care se desfasoara la Cannes, in perioada 12 - 16 aprilie.
Cea de-a 47-a editie a targului, organizata la Palais des Festivals din Cannes, se desfasoara pe o suprafata impresionanta de 21.000 mp.
La eveniment s-au inscris 11.500 de participanti de la 4.000 de companii din 102 tari, printre care si Romania. Criza economica si-a spus, insa, cuvantul si numarul participantilor si spatiul alocat manifestarii sunt in scadere fata de editia din 2009, la care au participat circa 13.000 de participanti, de la 4.500 de companii din 111 tari, evenimentul desfasurandu-se pe o suprafata de 22.000 mp.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro