De ce nu sunt atente la comunicare, mai ales in situatii de criza
"De multe ori, comunicarea de criza, in situatiile delicate, neplacute sau chiar dramatice, nu este tratata cu atentia cuvenita. Nu e tratata cu atentie uneori nici macar comunicarea in situatiile normale, de zi cu zi", remarca Gabriela Lungu, managing partner in cadrul the Practice, agentia de relatii publice a grupului Leo Burnett.
"Din frica, din aroganta, din nestiinta, din estimarea gresita a situatiei, cele mai multe companii aleg sa taca, sa nu comunice nimic si cu nimeni, nici extern, nici intern, unde se intampla ca singurul mesaj pe care il primesc angajatii sa fie unul in care li se interzice sa comenteze public incidentul."
Citeste mai multe in "Toyota si rechemarile de masini sau cum comunici cand treci printr-o criza de imagine"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro