De ce nu sunt atente la comunicare, mai ales in situatii de criza

Postat la 01 mai 2010 20 afişări

"De multe ori, comunicarea de criza, in situatiile delicate, neplacute sau chiar dramatice, nu este tratata cu atentia cuvenita. Nu e tratata cu atentie uneori nici macar comunicarea in situatiile normale, de zi cu zi", remarca Gabriela Lungu, managing partner in cadrul the Practice, agentia de relatii publice a grupului Leo Burnett.

"Din frica, din aroganta, din nestiinta, din estimarea gresita a situatiei, cele mai multe companii aleg sa taca, sa nu comunice nimic si cu nimeni, nici extern, nici intern, unde se intampla ca singurul mesaj pe care il primesc angajatii sa fie unul in care li se interzice sa comenteze public incidentul."

Citeste mai multe in "Toyota si rechemarile de masini sau cum comunici cand treci printr-o criza de imagine"

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/de-ce-nu-sunt-atente-la-comunicare-mai-ales-in-situatii-de-criza-6067407
6067407
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.