Dior a luat-o pe Natalie Portman, Coty o ia pe Heidi Klum
2011 pare a fi anul cel mai bun pentru vedetele care vor sa-si lanseze parfumuri. Natalie Portman a semnat de curand cu Dior, iar acum supermodelul Heidi Klum semneaza cu gigantul industriei cosmetice, Coty.
Heidi Klum Shine se va numi parfumul pe care Coty il va lansa in curand pe piata, sub semnatura si cu imaginea lui Heidi Klum. Nu este prima incercare a acesteia de a intra in lumea afacerilor - anterior, Klum a lansat o colectie vestimentara, denumita Heidi Klum for New Balance, vanduta exclusiv pe Amazon.
n plus, dupa ce si-a castigat reputatia de unul dintre cele mai bune modele din lume si cu cele mai multe aparitii pe copertile revistelor de moda, Heidi Klum si-a incercat norocul si in televiziune. Astfel, a produs si prezentat trei emisiuni: Project Runaway, Seriously Funny Kids si Germany's Next Top Model. A fost, de asemenea, consilierul artisitic si imaginea companiei de cosmetice Astor.
"Sunt foarte entuziasmata de parteneriatul pe care l-am incheiat cu Coty. Este impresionant sentimentul pe care il ai atunci cand, dupa luni de munca, in care ai cautat combinatia potrivita, in sfarsit, am creat mirosul perfect. Am vrut ca parfumul meu sa fie cu adevarat special, iar toate femeile care il poarta sa fie admirate", spune Heidi Klum.
Parfumul urmeaza sa fie lansat in toamna acestui an si va fi distribuit in toata lumea.
"Suntem incantati sa lucram cu Heidi si ca am putut prelua toata energia si feminitatea ei, pe care le-am transpus in acest parfum", a spus Bernd Beetz, CEO Coty.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro