EV.Z. - COTA 4.000
CEA MAI RECENTA CAMPANIE: Derulata sub sloganul "Evenimentul Zilei - cota 4000", campania a debutat cu 50.000 SMS-uri catre o baza de date compusa din oameni care consuma mult TV - in special stiri, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani.
CEA MAI RECENTA CAMPANIE: Derulata sub sloganul "Evenimentul Zilei - cota 4000", campania a debutat cu 50.000 SMS-uri catre o baza de date compusa din oameni care consuma mult TV - in special stiri, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani.
PERIOADA: Perioada campaniei a fost 10-18 februarie si a rulat in-house in publicatiile trustului si pe siturile Evenimentul Zilei, ProSport si TVmania.
BARTER: In afara trustului, campania a fost comunicata - in sistem barter - in publicatiile Academia Catavencu, Biz si Business Review si pe posturile de radio Kiss FM, Radio Star, Radio 21, Radio Total si Europa FM.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro