EV.Z. - COTA 4.000

Postat la 16 martie 2006 1 afişăre

CEA MAI RECENTA CAMPANIE: Derulata sub sloganul "Evenimentul Zilei - cota 4000", campania a debutat cu 50.000 SMS-uri catre o baza de date compusa din oameni care consuma mult TV - in special stiri, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani.

CEA MAI RECENTA CAMPANIE: Derulata sub sloganul "Evenimentul Zilei - cota 4000", campania a debutat cu 50.000 SMS-uri catre o baza de date compusa din oameni care consuma mult TV - in special stiri, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani. 

PERIOADA: Perioada campaniei a fost 10-18 februarie si a rulat in-house in publicatiile trustului si pe siturile Evenimentul Zilei, ProSport si TVmania. 

BARTER: In afara trustului, campania a fost comunicata - in sistem barter - in publicatiile Academia Catavencu, Biz si Business Review si pe posturile de radio Kiss FM, Radio Star, Radio 21, Radio Total si Europa FM.


Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
EV.Z. - COTA 4.000
/media-marketing/ev-z-cota-4-000-978078
978078
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.