O noua Femeia

Postat la 24 iulie 2006 1 afişăre

Dupa ce a cumparat brandul "Femeia", Sanoma Hearst Romania lanseaza "Femeia de azi" in locul revistei "Bine!". Miscarea vine dupa ce grupul de presa a achizitionat si brandurile "Femeia moderna" si "Noua femeie".

Dupa ce a cumparat brandul "Femeia", Sanoma Hearst Romania lanseaza "Femeia de azi" in locul revistei "Bine!". Miscarea vine dupa ce grupul de presa a achizitionat si brandurile "Femeia moderna" si "Noua femeie".

Potrivit unor surse din piata citate de Mediafax, tranzactia a fost perfectata acum doua luni intre Hassan Awdi, reprezentantul legal al actionarilor societatii Publicatia Femeia si grupul Sanoma Hearst Romania. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, corespunzatoare lunii noiembrie din 2005, Publicatia Femeia SRL este detinuta in proportie de 90% de cetateanul iordanian Jamal A. Kh. Abdel Jabbar Shalash, restul actiunilor apartinand lui Manal I.M. Shalash.

Lucian Ionita, publisher Sanoma Hearst, a confirmat tranzactia si a anuntat lansarea revistei "Femeia de azi", ce va inlocui saptamanalul "Bine!". "Femeia de azi" se pozitioneaza tot pe segmentul mass-market, insa, spre deosebire de "Bine!", se doreste a fi un produs mai popular, atat prin pret, cat si prin abordare. "Femeia de azi" va costa 0,85 de lei, fiind astfel cel mai ieftin produs de pe piata revistelor mass-market pentru femei. "Pozitionarea revistei vine din logica faptului ca "Femeia" a fost o publicatie de masa, pentru toate femeile. Pe aceasta baza, vizam atat femeile cu varste de peste 40 de ani, vechile cititoare ale revistei "Femeia", cat si pe cele tinere, care au aflat de revista de la mamele lor", a explicat Ionita. Pana la sfarsitul anului, Sanoma Hearst intentioneaza sa inregistreze vanzari de aproximativ 100.000 de exemplare pentru "Femeia de azi", dintre care o treime in Bucuresti.

Sanoma Hearst nu se afla la prima lansare a unei reviste sub numele "Femeia de azi". Acum doi ani a mai facut acest lucru, dar dupa trei numere a fost nevoit sa ii schimbe numele in "Bine pentru mine", brandul "Femeia" fiind revendicat de Publicatia Femeia SRL, care il avea inregistrat la OSIM. Brandul "Femeia" va fi promovat si online, in cca. o luna urmand sa fie lansat portalul femeia.ro, care va ingloba continut din toate revistele de femei ale grupului: "Cosmopolitan", "Beau Monde", "Femeia de azi" si "Mami".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
O noua Femeia
/media-marketing/o-noua-femeia-1006519
1006519
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.