(P) De ce este bine să începi un business în educaţie în vremuri dificile?
Să începi o afacere atunci când economia sau situaţia politică este instabilă nu pare a fi o decizie înţeleaptă de business. Prima reacţie instinctivă pe care o avem este aceea că e mult prea riscant. Cine şi-ar asuma riscul de a începe un business, acum, când economia se zguduie şi nu se ştie ce va urma în continuare?
Totuşi, în aria noastră de business, franciză educaţională, am văzut de-a lungul anilor oameni care au avut succes exact în acest tip de condiţii economice şi politice. Dar cum este posibil acest lucru? Motivul principal pentru succesul lor este că ei nu fac acest pas singuri. Aceşti oameni au ales să vină la bordul unei francize stabile, care avea deja experienţa de a fi şi de a face. Aceşti francizaţi nu s-au aruncat înainte în necunoştinţă de cauză, sperând că business-ul lor va reuşi în ciuda prognozelor negative, ci dimpotrivă, au semnat să fie parte a unui model de business care şi-a dovedit eficienţa în repetate rânduri, în ţări diferite, în contexte economice neprietenoase şi chiar în război. Ce au avut aceşti oameni de au reuşit este suportul susţinut şi constant din partea francizorului, precum şi training continuu pentru a îi ajuta să îşi lanseze cu succes business-ul în ciuda provocărilor întâmpinate.
Dacă deschizi un local cu sandwich-uri de unul singur, nu ştii câte sandwich-uri ar trebui să vinzi, care sunt cele mai populare sosuri, şi cât de grose ar trebui să fie feliile de pâine. Un francizor cu vechime ştie răspunsurile şi te scuteşte de la a-ţi asuma riscuri şi de la a lua decizii care pot pune în pericol un business la început de drum. El te ajută să scurtezi timpul lansării produsului pe piaţă, îţi oferă siguranţă şi şanse mai mari de reuşită. Toţi aceşti factori încurajează oamenii să facă saltul spre a-şi deschide un business.
Deci cine sunt aceşti antreprenori curajoşi care pornesc să navigheze pe o mare agitată? Câţiva caută o noua carieră, poate ceva în care să investească, vor să fie independenţi, dar să aibă parte de susţinere constantă. Sunt alţii care se regăsesc într-o piaţă a muncii dificilă, unde nu există prea multe locuri de muncă şi competiţia este mare. Atunci când contextul este dificil oamenii încep să caute în direcţii în care nu ar încerca în mod normal. Când există puţine locuri de muncă este de dorit să îţi poţi genera singur venituri. În astfel de situaţii te vezi mergând în direcţii la care nu te-ai fi gândit altfel, explorând oportunităţi de carieră care în trecut, cu siguranţă, nu ar fi fost o opţiune de luat în considerare.
Helen Doron – franciza care investeşte în educaţie;
Întrebarea care rămâne totuşi este de ce ar investi cineva în educaţie? Atunci când viaţa este plină de neprevăzuturi şi nu ştii ce îţi va aduce viitorul, singurul lucru tangibil şi pe care te poţi baza rămâne educaţia pe care o ai. Poţi ajunge să îţi pierzi casa, locul de muncă, dar nu poţi niciodată pierde educaţia dobândită. Franciza Helen Doron English oferă posibilitatea oamenilor care vor să dăruiască copiilor lor un viitor mai bun, să deschidă un centru de învăţare a limbii engleze.. În cadrul cursurilor Helen Doron English, oferim posibilitatea copiilor de a învăţa şi folosim engleza ca mijlocul perfect pentru aceasta.
A intra într-o franciză educaţională totuşi, nu este doar o schimbare de carieră, îţi deschide o nouă lume, o comunitate. Din acest motiv noi spunem că business-ul Helen Doron English este un mod de viaţă şi ştim din experienţă că acest lucru ne schimbă viaţa.
Franciza Helen Doron English este una dintre cele mai mari francize educaţionale la nivel internaţional activând în 35 de ţări şi având 95 de zone de franciză şi peste 900 de centre deţinute de francizaţi. Helen Doron English este lider în industria ELF (Engleza ca limbă străină) învăţând cu succes mai mult de 2 milioane de copii prin metoda de învăţare naturală Helen Doron.
Află mai multe despre franciza Helen Doron English accesând acest link: http://helendoron.ro/francizare
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro