(P) Effie Gold pentru lansarea URSUS Cooler

Postat la 23 iulie 2014 236 afişări

(P) Effie Gold pentru lansarea URSUS Cooler

La doar un an de la lansare, URSUS Cooler a reuşit să se poziţioneze pe piaţa mixurilor de bere ca un jucător important, care inspiră încredere consumatorilor, îmbinând calitatea berii URSUS cu senzaţia de răcorire oferită de limonadă.

Povestea de succes continuă în acest an cu obţinerea premiului Effie Gold, câştigat de Ursus Breweries împreună cu agenţia Graffiti BBDO pentru campania de lansare ”Mix de bere şi limonadă. Dar Cooler”. Poziţionat încă de la început ca un brand plin de personalitate, URSUS Cooler a adus românilor o experienţă de răcorire excelentă, cu rezultate extrem de îmbucurătoare pe piaţă. Lansarea noului mix de bere şi limonadă a demarat în trombă primăvara trecută printr-un mix câştigător de comunicare, incluzând spoturi TV, activări de PR, aplicaţia de Facebook “Află cât de Cooler eşti”, competiţia sportivă “URSUS Cooler Master Beach Volleyball” la Mamaia, plasarea în diverse videoclipuri muzicale şi nu numai.

”Pe o piaţă dinamică şi în plină ascensiune, cum este piaţa mixurilor de bere, am reuşit să ajungem la consumatorii care caută un mix de bere şi limonadă, dar Cooler. Printr-o campanie integrată care a răspuns demersului strategic de a surprinde şi convinge, am depăşit obiectivele propuse prin comunicare, abordând un public-ţintă mereu în căutare de ceva nou şi spectaculos. Astfel, acest Effie Gold ne motivează să ne continuăm activitatea sub semnul inovaţiei, generând rezultate peste aşteptări şi ocazii de consum din ce în ce mai diverse.” a declarat Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.

Pentru această vară, URSUS Cooler a pregătit o nouă provocare pentru consumatori, prin campania ”Descoperă Coolmea senzaţiei de răcorire”. Aceasta introduce pe piaţă un nou ambalaj inedit, cu senzor de răcire, care indică momentul în care berea a ajuns la temperatura ideală de savurare. Astfel, URSUS Cooler continuă în acelaşi ritm inovator, oferind noi experienţe răcoritoare şi surprinzătoare.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/p-effie-gold-pentru-lansarea-ursus-cooler-12961846
12961846
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.