Pepsi, in hainele din anii '70. Cat se castiga din ambalajele retro?
Pepsi deruleaza o campanie prin care face apel la savoarea anilor ‘70-’80, proiect care nu vizeaza insa in principal consumatorii ale caror amintiri se leaga de acea perioada, ci pe cei mai tineri. Tot pe istoria marcii si pe ambalaje vintage mizeaza anul acesta si Coca-Cola.
O parte importanta din vanzarile CCHBC si ale Romaqua sunt realizate de apele minerale, o piata cu un consum mediu per capita de 54 de litri, fata de aproximativ 150 de litri la nivel european. Consumatorii sunt acum mult mai chibzuiti decat in perioada de boom economic, spune Calin Clej, care da un exemplu cat se poate de graitor: chiar si in preajma sarbatorilor, fie de iarna sau de Pasti, cand prin definitie baierele pungilor sunt deschise mai larg, cumparaturile sunt lasate pentru ultimul moment.
Perioadele de cumparaturi de sezon dureaza acum cateva zile, fata de cateva saptamani in "vremurile bune". In plus, in ultimii ani a aparut in randul consumatorilor frica de super- si hipermarket, pentru ca multi nu se pot limita la lista stabilita inainte de a intra in magazin. Astfel incat cumparatorii prefera sa cumpere mai putin, mai rar si, de preferat, de la magazinul din colt, unde se pot controla, pentru ca tentatiile nu sunt la fel de multe ca in spatiile mai mari, cu marfa mai variata.
Consumul de bauturi racoritoare este afectat si de faptul ca "in orice gospodarie se gaseste substituent: apa de la robinet". Totusi, ultimele doua-trei luni au adus "semne sensibile" de redresare a consumului pentru categoriile de baza, spune Calin Clej. In plus, in aceasta perioada a anului, cu cat sunt mai multe grade in termometru, cu atat cresc sansele ca si bauturile racoritoare sa paraseasca, mai rapid, rafturile magazinelor.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro